Nederlands MediaNetwerk

De Telegraaf lanceert vandaag haar app waarmee wielerliefhebbers het grootste wielerevenement ter wereld live op de mobiele telefoon kunnen volgen. De redactie van Telesport (de sportredactie van De Telegraaf) wil met deze speciale Ronde App haar rol als hét leidende sportnieuwsportal versterken en haar bereik via mobiele platforms verder vergroten. 

De app is beschikbaar voor iPhone en Android. Vanaf vandaag is de iPhone applicatie gratis te downloaden in de appstore. Android gebruikers kunnen morgen vanaf 12.00u de app downloaden in de market. 

De Telesport Ronde App biedt naast live verslag en een overzicht van het laatste nieuws, ook een uitgebreid overzicht van etappes en klassementen. Verder kunnen gebruikers stemmen op het Telesport Tourgesprek van de Dag en op de dagelijkse Tourbabes. Bovendien kunnen deelnemers aan de Telesport & Hyves Tourpoule vanaf komende vrijdag 1 juli hun etappeselecties en uitslagen bekijken. 

Chef Telesport Jaap de Groot. “Tijdens een mondiaal evenement als de Tour de France is het essentieel dat onze lezers van alle mogelijke media gebruik kunnen maken. De Telesport Ronde App bedient onze lezers en bezoekers op hun wenken. Het live verslag en de achterliggende rennersprofielen geven het volgen van de Tour de France een extra dimensie. Met het Tourgesprek van de Dag, de verkiezing van Tourbabe 2011, Twitteren met je favoriete renners en live updates krijgt de wielerliefhebber bovendien een eigen stem. Wat dat betreft is de Telesport Ronde App weer een grote stap voorwaarts.

De Ronde App werd ontwikkeld door Releaze. Maarten Mulder, Partner bij Releaze: “Voor mediabedrijven als Telegraaf Media Nederland is het aanbieden van hoogwaardige actuele content via mobiele platforms een relatief nieuwe uitdaging. In samenwerking met toonaangevende dagbladen en TV-stations buiten Nederland hebben wij al diverse concepten mogen ontwikkelen. De combinatie van goede content met mogelijkheden voor personalisering, social media embedding en actuele plaatsgebonden informatie bepaalt in belangrijke mate het succes. En het moet allemaal ook nog echt werken.”

www.telegraaf.nl

www.releaze.nl 


Weergaven: 109

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Nederlands MediaNetwerk TV] Anneli Rispens over So Me Mc en social media

Anneli Rispens is oprichter van So Me Mc, een managementconsultancy gericht op social media. Haar doelgroep zijn C-level executives met passie voor social media, die ook het bredere plaatje van het medium zien

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Generatie Alpha dat zijn wij

Generatie Z is net meerderjarig geworden en in de VS zijn onderzoekers al de volgende generatie aan het analyseren: generatie Alfa. We waren toch bij de laatste letter van het Latijnse alfabet, laten we een doorstart maken met het Griekse

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: How to make a podcast

No need to explain the popularity of podcasts. Education becomes entertainment, anytime, anywhere, while you do something else. Actually, podcasts are nothing new, the first dates from 2004

[Column] Bob Goulooze: Ad hominem

Menigeen verbaast zich over de opkomst van het andere denken. Al enige jaren zien we een toename van mensen en groepen die zich afzetten tegen de gangbare gedachten over de wereld. Van platte aarde adepten en antivaxers tot klimaatontkenners en coronasceptici

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden