Nederlands MediaNetwerk

Het jaar is bijna afgelopen, dus vliegen de lijstjes met favorieten ons weer om de oren. Voor het eerst komt ook Freecards gigant Boomerang met een top 10. Na 17 jaar stilte, krijgt Nederland eindelijk te zien welke gratis kaarten favoriet waren. Boomerang onthult de crème de la crème van 2010:

Op nummer één, een kaart die veel ondernemers het afgelopen jaar achter hun raam hebben gehangen, nadat hun bedrijf failliet was gegaan: Sorry, we’re fucked door Neusbloed.


 
Nummer twee werd ongetwijfeld een hit doordat de formatie van het nieuwe kabinet zo lang op zich liet wachten: Formeren valt niet mee van Arjan van de Heuvel



Op nummer drie de Boomerang kerstkaart van dit jaar: Have yourself… van BlauwBlauw


 
Nummer vier sloeg, net als nummer twee, op de enorme tijd die nodig was om een formatie te vormen: Welk Kabinet? van Viewtoakill



Op vijf een kaart die je tijdens het WK aan de antenne van je auto kon schuiven: HOLLAND VLAG van Eetsl
 


Op zes de Gay Pride kaart van 2010: Meanwhile Back at the Batcave door Isabel Samaras



Nummer zeven was voor Vader of Vader (op zijn Engels uitgesproken): Vader Dag van Jorg de Vries Humel



Op nummer acht de Valentijnskaart Love Gun door DTM_INC



Nummer negen is voor de zomerhit Summer Throne van O. Deparis


 
En last but not least, op nummer 10 de Boomerang Moederdagkaart van 2010: Waar was ik gemaakt door Moef


Opvallend is dat veel actuele onderwerpen de revue passeren. Nederland gebruikt kennelijk graag een kaartje dat inhaakt op wat de gemoederen bezig houdt.

Omdat de kaarten in de top tien nu juist de kaarten zijn die als eerste uit de Boomerangrekken werden meegenomen, is de kans groot dat veel mensen ze niet hebben kunnen bemachtigen. Wie toch nog in het bezit wil komen één of een setje van deze populaire kaarten, kan terecht op Boomerang.nl Vanaf 29 december zijn de 10 beste kaarten op de homepage te vinden.

Kaarten op Boomerang.nl zijn de kaarten niet alleen (gratis) als e-card te versturen, maar ook als échte kaart of als setje van 10 exemplaren.

www.boomerang.nl
               
 
 

 

Weergaven: 486

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Floris Venneman over de overname van tv-zender ONS

ONS is overgenomen door het creatieve bureau Bureauvijftig. We spreken met mede-eigenaar en partner Floris Venneman over de overname en plannen met de aangekochte televisiezender

[Interview] Colin Butfield (WWF) over David Attenborough: A Life On Our Planet

Op 16 april 2020 gaat David Attenborough: A Life On Our Planet in première met een livestream vanuit de Royal Albert Hall in Londen. Deze première is live te volgen over de hele wereld. De film maakte Sir David Attenborough in samenwerking met Silverback Films en het Wereld Natuur Fonds. We spreken met Colin Butfield, Executive Producer van het WWF

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: Microphone Media

Microphone Media was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het podcastbedrijf? We spreken Frank Kromer

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden