Nederlands MediaNetwerk

De Trendwatcher of The Year Awards 2015/2016

‘Innoveren met visies & trends voor 2016 And Beyond

Amsterdam, 26 oktober 2015 / Deze week worden voor de zesde keer de TrendWatcher Of The Year Awards (TWOTY Awards) uitgereikt. Dit keer vindt het jaarlijkse evenement plaats op de Accenture Innovation Awards in Utrecht op vrijdag 30 oktober a.s. van 9-11 uur. Reserveer snel en kosteloos, want vol is vol.

De organisatie van de TWOTY Awards promoot dat wij onze blik op de toekomst moeten verruimen en is dus altijd op zoek naar nieuwe visies op gebied van trends en mogelijke toekomsten. De TWOTY Awards worden georganiseerd door SecondSight, een instituut waar diverse trendwatchers, trend forecasters en futuristen hun visie en kijk op de toekomst delen. Wat zal de komende jaren belangrijker worden en waarom? En welke ontwikkelingen zijn voor 2016 And Beyond relevant? Een onafhankelijke jury van communicatie- en marketingspecialisten, strategen en innovatie-experts beoordeelt de ingezonden stukken en kijkt naar welke trends en toekomstvisies relevant zijn en waarom. Op welke ontwikkelingen zouden bedrijven en overheden zich kunnen of moeten gaan richten?

Innoveren en werken aan de toekomst zijn doelen die wij steeds vaker horen. ‘Meer mensen dan ooit tevoren werken aan innovatie en dus met de toekomst’, zegt Andrea Wiegman, oprichter van de TWOTY Awards, ‘maar toch is de toekomst complexer dan zo één, twee, drie lijkt. En innoveren zonder visie of kijk op trends kan verkeerd uitpakken. Wij vinden het belangrijk om meerdere visies naast elkaar te leggen zodat mensen een eigen visie kunnen ontwikkelen.’

De genomineerden voor TWOTY1516 zijn:

-       Trendwatcher of The Year - Jacqueline Wolfs, Sander Duivestein en Guido van de Wiel

-       Trend Forecaster of The Year - Truus Dokter, Carlos Cuellar Brown en Yang Design

-       Futurist of The Year - Rachel Armstrong en Justien Marseille 

-       Upcoming Talents - Delany Boutkan, Steven van den Haak, Sanne Visser en Silvia Naber

‘Innoveren kan niet zonder visie op de toekomst’, volgens Wiegman. ‘Je moet namelijk weten wat er leeft in een bepaalde maatschappij, wil je weten waar de komende jaren aan gebouwd of gewerkt moet worden. En andersom geldt het ook: trends zijn niet veel waard als er niets mee wordt gedaan en er slechts over wordt gesproken. Nu is de tijd om praktisch met de toekomst aan de slag te gaan en visieontwikkeling aan innovatie te koppelen. Daarom presenteer ik dit jaar de TWOTY op de Accenture Innovation Awards. Natuurlijk maken we er ook een mooi feestje van. Wij vieren dat wij over toekomsten nadenken. Markt- & trendonderzoeker Klaus van den Berg draait zijn TWOTY Nu-Disco playlist. Wij starten op 30 oktober de dag met een glas bubbels om op de vele toekomsten die momenteel in de maak zijn te proosten!’

Lees meer over de genomineerden, het juryproces en de TWOTY Awards. Voor meer informatie over de TWOTY’s 2015 2016, genomineerden of wil je bij de TWOTY Awards aanwezig zijn, bel of email dan met Andrea Wiegman - pers@secondsight.nl of 06 48926019.

Social media: @TWOTYs    #TWOTY1516   #2016AndBeyond   @SecondsightNL 

Weergaven: 113

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

[Column] Niels Bruinsma: Wat doet corona met ons surf-, kijk- en luistergedrag?

Hoewel we gehoopt hadden deze tweede coronagolf te vermijden, zitten we er helaas toch middenin. Tijdens de eerste golf hebben we veelvuldig media-updates gemaakt, waarin met name de mediaconsumptie centraal stond

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Wat er mankeert aan alleen samen

Bij de lancering van de meest besproken app sinds Pokémon Go, de Coronamelder, zag ik dat de volgende pay-off Alleen samen krijgen we corona onder controle nog steeds wordt gebruikt

Jeroen Verkroost: Over platencontracten, Facebook en Crocs

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden