Nederlands MediaNetwerk

Per 1 juni zijn Eline Danker en Michiel de Rooij aangesteld als Hoofd Business Development en Beleidsmedewerker bij EYE Film Instituut Nederland. De nieuwe medewerkers beschikken over ruime ervaring in de film- en culturele wereld: De Rooij, mede-eigenaar van Flinck Film, werkte ondermeer als managing director en producent bij BosBros Film & TV Productions en Danker was onder andere werkzaam bij Stage Entertainment en Walt Disney.

Directeur Sandra den Hamer en de staf zijn bijzonder verheugd over de komst van Danker en De Rooij. Met de aanstelling van een Hoofd Business Development en een Beleidsmedewerker hoopt  EYE de ambities voor de toekomst ten volle te kunnen verwezenlijken.  Voorjaar 2012 zal EYE de deuren openen van het nieuwe in aanbouw zijnde museumgebouw aan de Noordelijke IJ-oever in Amsterdam. Met vernieuwde programmering en een gevarieerd scala aan activiteiten zal EYE zich richten op een breed publiek én op de Nederlandse en internationale filmprofessionals.

Tot het takenpakket van het Hoofd Business Development (Eline Danker) behoort onder meer het leidinggeven aan de commerciële activiteiten van EYE, het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen en het versterken van het cultureel ondernemerschap.

De nieuwe Beleidsmedewerker (Michiel de Rooij) is in samenwerking met het Management Team van EYE verantwoordelijk voor de  beleidsmatige rapportages aan stakeholders. Daarnaast zal hij zich bezig houden met het ontwikkelen van nieuwe initiatieven en onderzoek die de Nederlandse filmsector in binnen- en buitenland ten goede komen.

www.eyefilm.nl

Weergaven: 553

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Nederlands MediaNetwerk TV] Anneli Rispens over So Me Mc en social media

Anneli Rispens is oprichter van So Me Mc, een managementconsultancy gericht op social media. Haar doelgroep zijn C-level executives met passie voor social media, die ook het bredere plaatje van het medium zien

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Generatie Alpha dat zijn wij

Generatie Z is net meerderjarig geworden en in de VS zijn onderzoekers al de volgende generatie aan het analyseren: generatie Alfa. We waren toch bij de laatste letter van het Latijnse alfabet, laten we een doorstart maken met het Griekse

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: How to make a podcast

No need to explain the popularity of podcasts. Education becomes entertainment, anytime, anywhere, while you do something else. Actually, podcasts are nothing new, the first dates from 2004

[Column] Bob Goulooze: Ad hominem

Menigeen verbaast zich over de opkomst van het andere denken. Al enige jaren zien we een toename van mensen en groepen die zich afzetten tegen de gangbare gedachten over de wereld. Van platte aarde adepten en antivaxers tot klimaatontkenners en coronasceptici

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden