Nederlands MediaNetwerk

Emiel Govaert & Johan den Heijer over WeBond, nieuw bureau voor Music & Marketing



Emiel Govaert en
Johan den Heijer lanceren deze week
WeBond, een nieuw bureau voor Music & Marketing. Grijpen wij de telefoon!
Dag heren, hoe gaat het? 'Heel goed. Een nieuw jaar en met WeBond een nieuw initiatief op het gebied van Music&Marketing, we hebben er zin in!'
Een nieuw bureau! Wat gaat WeBond doen? Vertel alles! 'WeBond: we brengen merken en muziek samen. Dat doen we, omdat een juiste match veel toegevoegde waarde oplevert voor alle betrokken partijen. Muziek is een krachtig communicatiemiddel, muziek raakt mensen. Wanneer muziek aansluit bij de identiteit en waarden van een merk, is het een uitstekend middel om het merk te laden, activeren en positioneren. Tegelijkertijd zal dankzij de juiste koppeling, ook het merk de artiest, band of het muziekevenement toegevoegde waarde bieden. Een klassieke win/win situatie. Wij zijn het die de partijen met elkaar verbindt. Die de concepten, de marketingdoelstellingen en - strategie\ufffd en de verschillende belangen op elkaar afstemt. Wij leggen niet alleen de link, maar blijven verbonden in de samenwerking als specialist tussen het merk, de artiest en de verschillende partners.'
Beginnen julle met WeBond op nul of brengen jullie ook klanten in? 'In feite beginnen we met WeBond op nul, we zullen moeten knokken en hard werken om ook van dit bedrijf een succes te maken. Maar we hebben beide een ruim netwerk en er zijn van daaruit natuurlijk al gesprekken lopende.'
Hoe heeft jullie markt zich in 2009 gehouden en wat verwachten jullie voor 2010 'WeBond is 1 week jong en heeft nog geen geschiedenis, maar de mensen en het netwerk achter dit nieuwe bedrijf wel. We zien een sterk groeiende markt en vanuit onze gezamenlijke knowhow en ervaring weten we dat er steeds meer behoefte is aan authenticiteit bij de consumenten en merken. Muziek kan het uitgesproken middel zijn om mens en product op een eerlijke en natuurlijke mannier bij elkaar te brengen. Voor 2010 verwachten wij dus veel.'
Wat is het laatste nieuws? 'Het laatste nieuws is dat we zijn uitgenodigd voor een gesprek bij een bedrijf in FMCG, dat is geïnteresseerd in muziek als onderdeel in hun strategie. Ook verwachten we veel van de combinatie van muziek en Automotive, maar meer nieuws hierover volgt later. Daarnaast zijn wij vanaf aanstaande donderdag voor 3 dagen op EuroSonic Noorderslag in Groningen, waar acts en professionals uit de Europese muziekindustrie bijeen komen.'
www.webond.nl

Weergaven: 405

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden