Nederlands MediaNetwerk

In deze barre tijden zijn er helden die hun baas gedag zeggen en gewoon snoeihard voor zichzelf beginnen. Een van deze helden is
Annika Welschen. Grijpen wij de telefoon!
Dag Annika, gaat het met je? 'Uitstekend. Ik ben na een inspirerende vakantieperiode weer helemaal opgeladen en aan het werk.'
Bij welk bedrijf kom je vandaan? 'Mijn laatste werkgever was The house of Performance Improvement. Ik was daar Account Manager Events. In die functie ontwikkelde ik concepten voor diverse events en communicatietrajecten, vervolgens produceerde ik het gehele project.'
Waarom besloot je om voor jezelf te beginnen? 'Ik heb ruim 10 jaar ervaring in het ontwikkelen van creatieve event- en communicatieconcepten, eventmanagement en entertainmentadvies voor nationale en internationale A-merken, heb kennis van de markt, locaties en entertainment en beschik over een uitgebreid netwerk van creatieve partners. Ik merkte dat er bij zowel organisatiebureaus als klanten behoefte was en is aan ervaren mensen die op projectbasis werken, dat sterkte mij in mijn keuze om zelfstandig te worden. Door het oprichten van Wahoo projects kan ik als ZZP-er het werk doen waar ik gelukkig van word, op een manier die het beste bij mij past.'
Hoe heet jouw eigen bedrijf en wat doet dat bedrijf precies? Vertel alles! 'Mijn bedrijf heet Wahoo projects en is in te huren voor advies, conceptontwikkeling en projectmanagement voor campagnes en events. De doelstelling en wensen van de opdrachtgever zijn voor Wahoo projects uitgangspunten voor een goed advies, conceptontwikkeling, projectmanagement, regie en productie van het project. Mijn kennis en ervaring zet ik graag in voor de creatie en realisatie van: communicatietrajecten voor, tijdens en na het event, brand en corporate events, brainstormsessies, kick off events, product introducties, special events, modeshows, en entertainmentadvies. Wahoo projects verzorgt met net zoveel liefde een onderdeel of het geheel.
Hoe is de start geweest? 'Goed, ik krijg veel positieve reacties. Wahoo projects bestaat op 31 maart pas 2 weken en staat nu al in Communicatienieuws!'
Wat is het laatste nieuws? 'Sinds de oprichting heb ik al een aantal gesprekken gehad met potentiële opdrachtgevers en vanuit mijn eigen netwerk komt er ook van alles op me af. Op dit moment ben ik druk met sales activiteiten voor mijn bedrijf en leg ik de laatste hand aan mijn website, de belangrijkste informatie staat er al op. Het voelt goed om zelf de beslissingen te kunnen nemen. Laat de opdrachten maar komen, ik ben er klaar voor!'
www.wahooprojects.nl

Weergaven: 184

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden