Nederlands MediaNetwerk

In deze barre tijden zijn er helden die hun baas gedag zeggen en gewoon snoeihard voor zichzelf beginnen. Een van deze helden is
Annika Welschen. Grijpen wij de telefoon!
Dag Annika, gaat het met je? 'Uitstekend. Ik ben na een inspirerende vakantieperiode weer helemaal opgeladen en aan het werk.'
Bij welk bedrijf kom je vandaan? 'Mijn laatste werkgever was The house of Performance Improvement. Ik was daar Account Manager Events. In die functie ontwikkelde ik concepten voor diverse events en communicatietrajecten, vervolgens produceerde ik het gehele project.'
Waarom besloot je om voor jezelf te beginnen? 'Ik heb ruim 10 jaar ervaring in het ontwikkelen van creatieve event- en communicatieconcepten, eventmanagement en entertainmentadvies voor nationale en internationale A-merken, heb kennis van de markt, locaties en entertainment en beschik over een uitgebreid netwerk van creatieve partners. Ik merkte dat er bij zowel organisatiebureaus als klanten behoefte was en is aan ervaren mensen die op projectbasis werken, dat sterkte mij in mijn keuze om zelfstandig te worden. Door het oprichten van Wahoo projects kan ik als ZZP-er het werk doen waar ik gelukkig van word, op een manier die het beste bij mij past.'
Hoe heet jouw eigen bedrijf en wat doet dat bedrijf precies? Vertel alles! 'Mijn bedrijf heet Wahoo projects en is in te huren voor advies, conceptontwikkeling en projectmanagement voor campagnes en events. De doelstelling en wensen van de opdrachtgever zijn voor Wahoo projects uitgangspunten voor een goed advies, conceptontwikkeling, projectmanagement, regie en productie van het project. Mijn kennis en ervaring zet ik graag in voor de creatie en realisatie van: communicatietrajecten voor, tijdens en na het event, brand en corporate events, brainstormsessies, kick off events, product introducties, special events, modeshows, en entertainmentadvies. Wahoo projects verzorgt met net zoveel liefde een onderdeel of het geheel.
Hoe is de start geweest? 'Goed, ik krijg veel positieve reacties. Wahoo projects bestaat op 31 maart pas 2 weken en staat nu al in Communicatienieuws!'
Wat is het laatste nieuws? 'Sinds de oprichting heb ik al een aantal gesprekken gehad met potentiële opdrachtgevers en vanuit mijn eigen netwerk komt er ook van alles op me af. Op dit moment ben ik druk met sales activiteiten voor mijn bedrijf en leg ik de laatste hand aan mijn website, de belangrijkste informatie staat er al op. Het voelt goed om zelf de beslissingen te kunnen nemen. Laat de opdrachten maar komen, ik ben er klaar voor!'
www.wahooprojects.nl

Weergaven: 202

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden