Nederlands MediaNetwerk


Sport1 hervat komend weekend de studio-uitzendingen. Het belooft een spannend seizoen te worden. Bellen wij
Martijn van Opstal, verantwoordelijk voor productie en communicatie bij
Sport 1.
Dag Martijn, hoe is het met je? 'Goed! We staan aan de vooravond van onze studio uitzendingen, zijn druk met de voorbereidingen en hebben er ontzettend veel zin in. Komend weekend, met ook de start van de Primera Division, barst het seizoen echt los.'
Sport1 heeft Marco van Basten binnengehaald. Wat gaat hij precies doen? 'Van Basten gaat voor ons de Champions League uitzendingen analiseren. Echter voor komend weekend met de wedstrijd AC Milan - Inter op het programma maken we graag een uitzondering. Het is natuurlijk geweldig dat hij met zijn verleden bij Milan zijn licht laat schijnen over het mogelijke thuisdebuut van Klaas-Jan Huntelaar.'
Bezoekers kunnen tegen betaling live-wedstrijden op de website bekijken, hoe werkt dat? 'Sport1 biedt de beste voetbalwedstrijden uit de Premier League, Primera Division en Serie A tegen betaling aan op haar website. Kijkers kunnen voor een prijs van €3,99 per stuk een live wedstrijd naar keuze bekijken. Kijkers die een wedstrijd bestellen krijgen de hele wedstrijd + de analyse in de rust. Voor €6,99 kunnen ze een heel weekend topwedstrijden bekijken via www.sport1.nl/live. Deze dienst was vorig jaar een groot succes en zal dit jaar opnieuw en in betere kwaliteit aangeboden worden. Online kijkers kunnen een eigen profiel aanmaken waarmee ze in kunnen loggen op hun account. Het bestellen en betalen van een wedstrijd gaat snel en gemakkelijk, wedstrijden zijn op veel verschillende manieren te betalen.'
Sport 1 heeft ook een mobiele website. Kun je een update geven? Vertel alles! 'De mobiele website van Sport1 is een variant van de website speciaal geschikt voor mobiele toestellen. De mobiele site past zich automatisch aan aan je type toestel zodat je altijd de beste gebruikservaring hebt. De site bevat het laatste sportnieuws, uitgebreide TV-gids en dagelijks video clips van de beste wedstrijden. Nieuw dit seizoen zijn highlights van de Premier League en Primera Division op bv. je iPhone. En helemaal nieuw en spectaculair is de mogelijkheid vanaf september om live wedstrijden van de UEFA Champions League te bekijken via mobiel. Tot 1 november biedt Sport1 deze diensten gratis aan zodat zoveel mogelijk gebruikers het kunnen uitproberen. Men moet wel rekening houden met evt. datakosten die hun mobiele operator berekenen. Het adres is http://m.sport1.nl'
Wat heeft Sport1 adverteerders on line te bieden? 'Sport1 heeft online een interessante propositie voor adverteerders. De samenvattingen van de beste voetbalwedstrijden uit de Serie A, Primera Divsion en Engelse Premier League kunnen vanaf een uur na afloop gratis bekeken worden op www.sport1.nl In samenwerking met onze mediapartners Voetbal International en de Telegraaf zijn deze beelden op de website van deze partijen te zien. Adverteerders kunen zich dus niet alleen verbinden met Premium content, maar zijn ook nog eens verzekerd van een positie op drie van de grootste sportwebsites van Nederland. Uiteraard is het ook mogelijk om op de site banners te plaatsen.'
Wat is het laatste nieuws? 'Sport1 begint komend weekend dus met het nieuwe programma "Sport1 Highlights". Als presentator hebben we daarvoor Edward van Cuilenborg aangetrokken. Hij gaat dit programma afwisselend met Emile Schelvis presenteren. De bedoeling is dat de kijker in een klein half uurtje volledig op de hoogte wordt gebracht van de laatste ontwikkelingen uit de sportwereld. Op zaterdag rond de klok van 17:50 uur en op zondag rond 22:50 uur.'
www.sport1.nl www.sport1.nl/live m.sport1.nl
Bas belde ook met:
Aernoud Bourdrez
Arno Kantelberg
Ocky Wiemeyer
Erwin van der Zande
Philip Dröge
Olivier Wegloop
Eugène Roorda
Richard Plugge
Hans van Linschoten
Joep Zijp
Daniël Ropers
Michiel Frackers
Roland en Rogier van Kralingen
Henk-Jan Winkeldermaat
Bas de Vos
Bert Dijkshoorn
Jan-Willem Borsboom
Sjoerd Keijser
Annika Welschen
Wilfred Genee
Koen Verhagen
Klaas Jan Hoeve
Job Franken
Peter van Zijp en Rob Mol

Weergaven: 462

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Over Obama's angst, Anti-Black Friday, NYT vs. WaPo, Google AdTech, Amazon als Telco

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Fotokracht

“Een boek zegt meer dan duizend woorden”, hoorde ik een bekende cabaretier eens zeggen. “Da’s logisch”, zou een bekende voetballer hebben gezegd. De originele uitspraak heeft betrekking op een foto

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden