Nederlands MediaNetwerk


Sport1 hervat komend weekend de studio-uitzendingen. Het belooft een spannend seizoen te worden. Bellen wij
Martijn van Opstal, verantwoordelijk voor productie en communicatie bij
Sport 1.
Dag Martijn, hoe is het met je? 'Goed! We staan aan de vooravond van onze studio uitzendingen, zijn druk met de voorbereidingen en hebben er ontzettend veel zin in. Komend weekend, met ook de start van de Primera Division, barst het seizoen echt los.'
Sport1 heeft Marco van Basten binnengehaald. Wat gaat hij precies doen? 'Van Basten gaat voor ons de Champions League uitzendingen analiseren. Echter voor komend weekend met de wedstrijd AC Milan - Inter op het programma maken we graag een uitzondering. Het is natuurlijk geweldig dat hij met zijn verleden bij Milan zijn licht laat schijnen over het mogelijke thuisdebuut van Klaas-Jan Huntelaar.'
Bezoekers kunnen tegen betaling live-wedstrijden op de website bekijken, hoe werkt dat? 'Sport1 biedt de beste voetbalwedstrijden uit de Premier League, Primera Division en Serie A tegen betaling aan op haar website. Kijkers kunnen voor een prijs van €3,99 per stuk een live wedstrijd naar keuze bekijken. Kijkers die een wedstrijd bestellen krijgen de hele wedstrijd + de analyse in de rust. Voor €6,99 kunnen ze een heel weekend topwedstrijden bekijken via www.sport1.nl/live. Deze dienst was vorig jaar een groot succes en zal dit jaar opnieuw en in betere kwaliteit aangeboden worden. Online kijkers kunnen een eigen profiel aanmaken waarmee ze in kunnen loggen op hun account. Het bestellen en betalen van een wedstrijd gaat snel en gemakkelijk, wedstrijden zijn op veel verschillende manieren te betalen.'
Sport 1 heeft ook een mobiele website. Kun je een update geven? Vertel alles! 'De mobiele website van Sport1 is een variant van de website speciaal geschikt voor mobiele toestellen. De mobiele site past zich automatisch aan aan je type toestel zodat je altijd de beste gebruikservaring hebt. De site bevat het laatste sportnieuws, uitgebreide TV-gids en dagelijks video clips van de beste wedstrijden. Nieuw dit seizoen zijn highlights van de Premier League en Primera Division op bv. je iPhone. En helemaal nieuw en spectaculair is de mogelijkheid vanaf september om live wedstrijden van de UEFA Champions League te bekijken via mobiel. Tot 1 november biedt Sport1 deze diensten gratis aan zodat zoveel mogelijk gebruikers het kunnen uitproberen. Men moet wel rekening houden met evt. datakosten die hun mobiele operator berekenen. Het adres is http://m.sport1.nl'
Wat heeft Sport1 adverteerders on line te bieden? 'Sport1 heeft online een interessante propositie voor adverteerders. De samenvattingen van de beste voetbalwedstrijden uit de Serie A, Primera Divsion en Engelse Premier League kunnen vanaf een uur na afloop gratis bekeken worden op www.sport1.nl In samenwerking met onze mediapartners Voetbal International en de Telegraaf zijn deze beelden op de website van deze partijen te zien. Adverteerders kunen zich dus niet alleen verbinden met Premium content, maar zijn ook nog eens verzekerd van een positie op drie van de grootste sportwebsites van Nederland. Uiteraard is het ook mogelijk om op de site banners te plaatsen.'
Wat is het laatste nieuws? 'Sport1 begint komend weekend dus met het nieuwe programma "Sport1 Highlights". Als presentator hebben we daarvoor Edward van Cuilenborg aangetrokken. Hij gaat dit programma afwisselend met Emile Schelvis presenteren. De bedoeling is dat de kijker in een klein half uurtje volledig op de hoogte wordt gebracht van de laatste ontwikkelingen uit de sportwereld. Op zaterdag rond de klok van 17:50 uur en op zondag rond 22:50 uur.'
www.sport1.nl www.sport1.nl/live m.sport1.nl
Bas belde ook met:
Aernoud Bourdrez
Arno Kantelberg
Ocky Wiemeyer
Erwin van der Zande
Philip Dröge
Olivier Wegloop
Eugène Roorda
Richard Plugge
Hans van Linschoten
Joep Zijp
Daniël Ropers
Michiel Frackers
Roland en Rogier van Kralingen
Henk-Jan Winkeldermaat
Bas de Vos
Bert Dijkshoorn
Jan-Willem Borsboom
Sjoerd Keijser
Annika Welschen
Wilfred Genee
Koen Verhagen
Klaas Jan Hoeve
Job Franken
Peter van Zijp en Rob Mol

Weergaven: 449

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone clipboard uit? Hoe ziet de wereld er uit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden