Nederlands MediaNetwerk

Komende vrijdag wordt op de tweede dag van het
MWG Congres de
MWG TV Fomat Challenge gehouden, onder leiding van
Jort Kelder. Drie genomineerden zullen hun televisieprogramma-idee toelichten. In de jury naast
Ivonne Boumeester (
Unilever) en
Peter Adrichem (
Endemol) ook
Tina Nijkamp, programmaleider bij
SBS 6 en
Omroepvrouw van het Jaar. Grijpen wij de telefoon!
Dag Tina, hoe is het met je? 'Heel goed. Ik ben opgewekt.'
SBS gooit momenteel hoge ogen. Hoe komt dat? Vertel alles! 'We werken in een hecht team en we proberen heel duidelijk keuzes te maken in wat we wel doen en ook, dat is even belangrijk, wat we juist niet doen.'
Wat kunnen we komende maanden van SBS voor nieuws op programmagebied verwachten? 'We beginnen binnenkort met de dramaserie De Hoofdprijs waarin het draait om de vraag: wat zou jij doen met 12 miljoen, als je opeens de loterij wint. Het is een vraag die weleens bij iedereen door het hoofd gaat. Verder beginnen we met het tweede seizoen Hollands Got Talent, volgen we fans van bekende artiesten in Fans, en beginnen we met De Verbouwers XXL, dat inspeelt op het feit dat veel mensen nu liever hun huis verbouwen dan hun huis te koop zetten.'
Aanstaande vrijdag de MWG TV Format Challenge. Kun je iets zeggen over de kwaliteit en typering van de inzendingen? 'De kwaliteit varieert. Sommige inzendingen zijn ideeën- en tv-matig niet echt tot een format te maken. Sommige inzendingen heb ik al vaker voorbij zien komen en sommige inzendingen hebben echt een leuke originele invalshoek.'
Wat is het laatste nieuws? 'Dat binnenkort de opnames alweer beginnen van Het Beste Idee van Nederland, dat we in het najaar weer gaan uitzenden.'
www.sbs6.nl www.mwgcongres.nl

Weergaven: 442

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden