Nederlands MediaNetwerk

Exclusief en bijzonder interview met Jacob Gelt Dekker over zijn ondernemerschap...

Jacob Gelt Dekker,
zeer succesvol entrepreneur, filantroop, filosoof, ethicus, schrijver.
Edo van Santen sprak met Jacob over zijn ondernemerschap, zijn successen, zijn leermomenten, zijn eigenzinnige visie:
"Er is maar één persoon die in de weg staat van jouw succes, en dat ben je zelf".
Hier kan je de video zien!


Jacob Gelt Dekker en Edo van Santen

Quote500 schat zijn vermogen in 2009 op €210 miljoen (
Sauna Splash, Budget Rent a Car, Super Photo-keten. Renoveerde de wijk Otrabanda op Curaçao en hotel Kura Ulanda. Hij werd geboycot nadat hij kritiek uitte op de regering. Ondertussen blijft hij gewoon investeren en is wereldwijd actief). Geld is één van de maatstaven om succes te meten, maar er zijn er meerdere. Juist die andere maatstaven komen hier aan bod. Videoproductie en Interview:
Edo van Santen.


Elke week presenteren Talk&Do.TV en
ACE.TV een succesvolle en inspirerende ondernemer, die zijn/haar hun opleiding aan een Amsterdamse hogeschool/ universiteit (UvA, Vu, HvA, INHolland) heeft gevolgd.
ACE.TV biedt inzicht in de ups en downs van ondernemerschap, en geeft tips, aanbevelingen en inspiratie.
ACE.TV wordt in opdracht van
CASE geproduceerd door
Talk&Do.TV. Videoproductie en Interview:
Edo van Santen, camera Lucas Huizinga. Opnamedatum 27/11/2009, publicatiedatum 27/01/2010.

Weergaven: 477

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als meer betrouwbaar ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

[Column] Niels Bruinsma: Wat doet corona met ons surf-, kijk- en luistergedrag?

Hoewel we gehoopt hadden deze tweede coronagolf te vermijden, zitten we er helaas toch middenin. Tijdens de eerste golf hebben we veelvuldig media-updates gemaakt, waarin met name de mediaconsumptie centraal stond

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden