Nederlands MediaNetwerk

Bonjour Medianetwerk collega's ,Het bekende "Concours de la Chanson Alliance Française" verhuist in 2009 na 25 jaar Kleine Komedie naar Schouwburg Amstelveen, een grotere zaal en betere bereikbaarheid.Eerdere finalisten: Philippe Elan, David Vos, Thomas Oliemans, Wende Snijders en Alderliefste.Juryleden: Liesbeth List, Tonny Eyk en ikzelf. Gast en jurylid, de Franse zanger Yves Duteil.Presentatie: Ivo Niehe.Vooraf aan het Concours ( op zondag 17 mei om 15 uur te Amstelveen) wordt er een Franse week georganiseerd rond het Stadshart Amstelveen met oa een expositie van Franse kunstenaars in Nederland en een pop avond op donderdag14 mei in P60 "La French Music" met internationale hits, Franse en Nederlandse artiesten gepresenteerd door DJ Natashka en DJ Guuzbourg ( Filles Fragiles ).Audities voor het concours zullen in maart in verschillende steden worden gehouden zoals Amstelveen, Apeldoorn en Rotterdam.Meer informatie op : www.alliance-francaise.nlEvenals de wereldpremière van een Frans toneelstuk van de bekende schrijver Andreï Makine en een Table Ronde met de schrijvers Philippe Claudel en Andreï Makine.Op de Volksuniversiteit zullen kook workshops worden gehouden en Franse lessen voor kinderen.Graag zoek ik personen die ideeen hebben om van deze week een succes te maken.Reclame zal worden gemaakt via Internet ( Facebook ) , flyers, persberichten voor nationale en lokale pers , advertenties in lokale tijdschriften in de regio Haarlemmermeer en Amsterdam.Ben benieuwd naar jullie reactiesVriendelijke groeten,Franceslafrenchevents@alliance-francaise.nl

Weergaven: 90

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden