Nederlands MediaNetwerk

Bonjour Medianetwerk collega's ,Het bekende "Concours de la Chanson Alliance Française" verhuist in 2009 na 25 jaar Kleine Komedie naar Schouwburg Amstelveen, een grotere zaal en betere bereikbaarheid.Eerdere finalisten: Philippe Elan, David Vos, Thomas Oliemans, Wende Snijders en Alderliefste.Juryleden: Liesbeth List, Tonny Eyk en ikzelf. Gast en jurylid, de Franse zanger Yves Duteil.Presentatie: Ivo Niehe.Vooraf aan het Concours ( op zondag 17 mei om 15 uur te Amstelveen) wordt er een Franse week georganiseerd rond het Stadshart Amstelveen met oa een expositie van Franse kunstenaars in Nederland en een pop avond op donderdag14 mei in P60 "La French Music" met internationale hits, Franse en Nederlandse artiesten gepresenteerd door DJ Natashka en DJ Guuzbourg ( Filles Fragiles ).Audities voor het concours zullen in maart in verschillende steden worden gehouden zoals Amstelveen, Apeldoorn en Rotterdam.Meer informatie op : www.alliance-francaise.nlEvenals de wereldpremière van een Frans toneelstuk van de bekende schrijver Andreï Makine en een Table Ronde met de schrijvers Philippe Claudel en Andreï Makine.Op de Volksuniversiteit zullen kook workshops worden gehouden en Franse lessen voor kinderen.Graag zoek ik personen die ideeen hebben om van deze week een succes te maken.Reclame zal worden gemaakt via Internet ( Facebook ) , flyers, persberichten voor nationale en lokale pers , advertenties in lokale tijdschriften in de regio Haarlemmermeer en Amsterdam.Ben benieuwd naar jullie reactiesVriendelijke groeten,Franceslafrenchevents@alliance-francaise.nl

Weergaven: 84

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: TikTok | Google-data | Fake news | Fairphone | Merkonderzoek

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

[Column] Michiel Veugelers: Geen stoppen meer aan

Bioscoop is het meest impactvolle medium om videocontent te tonen. En ondanks de komst van steeds meer streamingdiensten als Netflix en Disney+, is de bioscoopbranche levendiger dan ooit

[Column] Jeroen Verkroost: Blendle | Silicon Valley | Disney+ | Komodo draken | Gartner Hype Cycle

Mensen gaan dood, uiteindelijk. Je weet het rationeel wel, het kan dat iemand er ineens niet meer is, maar gevoelsmatig blijft het onbegrijpelijk. Hoe mooi zou het zijn als ik nog kon praten met mijn opa, of mijn moeder

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden