Nederlands MediaNetwerk

Door Jort Kelder. Voorjaar. Vlinders. Verliefd - kent u dat gevoel? Ik wel. En z'n naam is Valentino. Morgen ga ik 'm ontmoeten in de hotelkamer in Milaan waar
Giuseppe Verdi zijn laatste akkoord sloeg.


Zeg maar gewoon: de beste kleermaker van Europa en verre omstreken. In oktober bezocht hij mij in m'n dependance te Florence, nu zoek ik ik 'm op in Milaan. Het was allemaal te zien in Bij ons in de PC, mijn programma voor u dat dit najaar een onvergetelijk vervolg krijgt op Nederland 1. Nu, bijna zes maanden later, is het zover en kan uw presentator zijn werkpak van super 190 alsmede twee blazers voor feesten & partijen afha... doorpassen.

Tsja, je moet iets over hebben voor La Bella Figura. Vooral tijd.

Overigens zijn de handgemaakte schoenen van Roberto Ugolini al wel enige weken binnen. Of ze bevallen? Wat ik u brom. De instappers van delicaat haaienleer - tijgerhaai verzekert Ugolini, want die visjes hebben een dikke huid - worden momenteel ingelopen, en komende week komen de safariboots in actie op de plek waar ze voor bedoeld zijn.

Voor er weer rare verhalen van komen: J. Kelder accepteert geen douceurtjes, alle bonnetjes worden keurig en tijdig voldaan. Dus mocht u besluiten Ricci en Ugolini met een order te verblijden (liever niet, ik hou de adressen liever voor mijzelf), bij deze de prijzen. Schoenen: afhankelijk van leersoort en inclusief leest vanaf zo'n duizend euro. Geen geld, gezien de keuze en kwaliteit (Satoni's uit het rek doen de helft). Uw leest zal u overleven - ook leuk. Ricci is een kunstenaar met dunne stoffen, tot en met super 210 (lees: een bol van 1 kilo garen is 210 km lang. Dat is dun, dus licht, dus lekker).


Uiterst ongeschikt voor het Hollandse duw- en trekwerk en allergisch voor fietszadels. Maar als u dat soort pakken koopt, kunt u zich ook een chauffeur permitteren. En desnoods kiest u voor een Dutch Construction: een extra broek. Superieure pakken beginnen bij de éénpitter Ricci bij zo'n drieduizend euro, kasjmier jasjes voor zo'n 2 mille. Hij knipt ook shirts, curieus genoeg zonder knopen op het manchet (dat overigens zó strak zit dat sluiten geen zin heeft).

Nu alleen nog even een passende baan vinden om al dat maatwerk aan het werk te zetten... had ik al verteld dat ik tegenwoordig stukjes tik voor NRC Handelsblad en televisie ga maken voor de VPRO? Dacht 't niet. Alleen M. van Nieuwkerk, binnenkort de kaalste presentator van Hillysum, heeft het al eens verklapt op de krukken in DWDD. Later meer. De KL1627 doet straks take off.


www.jortkelder.nl

www.925.nl

Weergaven: 168

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden