Nederlands MediaNetwerk

Gijsbregt Brouwer (Sport28) over Sport en Media

http://www.sportknowhowxl.nl/siteimages/main/pasfotos/GijsbregtBrouwer175_2.jpgGijsbregt Brouwer is winnaar van de Adwards. Grijpen wij de telefoon.

Dag Gijsbregt. Gefeliciteerd! Dit is niet je eerste prijs. Begrijp ik goed dat je meervoudig Nederlands Kampioen Cross Country Skiing bent?
'Dat heb je goed begrepen. Ik heb 10 jaar in de Nederlandse langlaufselectie gezeten en de hele wereld over gereisd voor toernooien. In die tijd ben ik ook met regelmaat Nederlands Kampioen geworden.'


Hoe blij ben je met deze prijs? Wat is de betekenis ervan?
'Het is erkenning vanuit het vak enerzijds en steun vanuit je eigen netwerk anderzijds. Dus ik ben er erg blij mee. Ook is het echt een hart onder de riem voor de wereld van sport en online. Mijn opdrachtgevers zoals de Rabobank, KNVB en Unilever lopen daarin voorop en dat loont en wordt gewaardeerd.'

Sport, marketing en media. Dat zijn jouw dingen. Het komt allemaal samen in Sport28. Wat is Sport 28? Vertel alles!
'Sport28 is de toekomst van sport nu. Iets specifieker: het enige platform in Nederland voor sportmarketing, -sponsoring, -communicatie en -media. En dan vooral de innovatieve kant ervan. Maar kijk zelf eens op www.sport28.nl'

Komt het nog goed met Ajax? En Feyenoord?
'Beide clubs staan voor een zelfde uitdaging: door opportunistisch beleid zijn ze het contact met hun belangrijkste belanghebbenden verloren: de fans. Ook zijn ze hun herkenbaarheid voor die fans verloren. Een helder smoel en grassroots - pun intended - opbouwen van de organisatie en financiering zijn daarbij crux. Dit kan niet zonder internet en mobiel.'

Wat is het laatste nieuws?
'We zijn met Sport28 bezig met spectaculaire plannen, die ook veel offline behelzen. Rabosport komt met een geweldige update rondom het realtime platform Now. En Brightguys kijkt over de grenzen of beter: van over de grenzen wordt naar Brightguys gekeken. En al het laatste sportmarketing nieuws staat natuurlijk op Sport28.'

www.adwards.nl
www.sport28.nl

Weergaven: 61

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de nieuwe coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden