Nederlands MediaNetwerk

Guido de Wit over de TNT Post Drukwerkservice


TNT Post lanceert Drukwerkservice. Nederlands MediaNetwerk reist af naar de hoofdstad voor een inspirerend gesprek met Guido de Wit, directeur online retail bij TNT Post.

 
Dag Guido, hoe is het met je?

'Heel erg goed. Ik ben aan het bijkomen van het Thuiswinkel Awards Gala, waar gisteravond grote webshops in de prijzen zijn gevallen. Deze week waren er sowieso veel interessante events op e-commerce gebied. Zo was er dinsdag het E-Merce E-Retail event, waar retailend Nederland kwam kijken naar de nieuwste webshop trends. En natuurlijk hebben we verleden week de lancering van onze nieuwe dienst gevierd. De TNT Post Drukwerkservice.'

Wat is TNT Post Drukwerkservice? Vertel alles!  

'Een nieuwe dienst van TNT Post waarbij je kwaliteitsdrukwerk in enkele stappen volledig online kan regelen, op drukwerkservice.nl. Je kunt bij ons terecht voor folders, flyers, leaflets, kaarten, brochures en posters.
En je kunt het resultaat meteen laten verwerken tot een geadresseerde mailing en deze direct laten bezorgen door TNT Post.'

Voor wie is TNT  Post Drukwerkservice bedoeld?

'Voor iedereen die snel en makkelijk uitnodigingen, promoties of instore materiaal wil regelen. In het bijzonder is het geschikt voor media professionals die graag kwaliteit willen leveren. Er is een online controle van het drukwerkbestand en er kan een kleurdruk voor visuele controle worden aangevraagd. Ook is er een handig prijsberekeningstool waarmee alle kosten van de productie inzichtelijk worden en te beïnvloeden zijn, bijvoorbeeld door te variëren in keuze papiersoort, formaat en afwerking.'
 
Hoe past deze dienst in de ontwikkeling van TNT Post als geheel?

'Drukwerkservice past in onze e-commerce dienstverlening zoals we die aan het neerzetten zijn. Het plan om in e-commerce te stappen ontstond een kleine drie jaar geleden. Ons bedrijf was op zoek naar vervangende activiteiten ter compensatie van de dalende postvolumes, en e-commerce  is een van de nieuwe markten met veel mogelijkheden tot groei.  Zo nemen wij de complete achterkant van een webshop voor onze rekening, zodat onze klanten zich kunnen focussen op hun verkoop. Veel bedrijven staan momenteel op het kruispunt wat betreft online retailactiviteiten en willen de stap zetten naar een professionele webshop. Wij helpen ze daarbij.'
Naast de ondersteuning van externe klanten, runnen we zelf ook online winkels, zoals Kaartenservice, Fotoservice, Drukwerkservice en kadowereld.nl. Ook Try Now en  SJOPZE.NL horen bij deze familie. Als je zegt dat je specialist bent in e-commerce, moet je het vak ook zelf in de praktijk brengen, want door die ervaring kun je het beste kennis en kunde opbouwen.  Met onze eigen webshops staan we als het ware in de schoenen van alle online retailers en leren we hoe je klanten vindt en houdt, hoe je traffic op je website krijgt en welke producten wel en niet verkopen.'
 
Wat is het laatste nieuws?

'Het assortiment aan beschikbaar drukwerk zullen we dit jaar verder gaan uitbreiden.
Ook verwacht ik nog meer functionaliteit toe te kunnen voegen zoals huis-aan-huis verspreiding van ongeadresseerd drukwerk. Probeer de dienst eens uit, want ik ben benieuwd naar jullie reacties en tips.'

www.drukwerkservice.nl



bannentnt-drukwerk.jpg


Weergaven: 144

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden