Nederlands MediaNetwerk

[Het Blok] Wie denkt er nog aan Messi als je weet dat er keepkantjes zijn?

Door Arno Flapper. Bas Vlugt maakte ons in een vorige column deelgenoot van zijn beleving rond een reclameblok bij een Europa League wedstrijd op RTL7 en was niet bepaald enthousiast. Logisch, in de Europa League spelen weliswaar mooie clubs maar het is natuurlijk niet de crème de la crème van de voetballerij. Dit zie je dan blijkbaar terug in de blokken.


Ik neem dus maar de proef op de som bij el Clásico tussen Real Madrid en Barcelona.

Net nadat de spelers oververhit de kleedkamers opzochten werden wij als kijkers al gesust met een heerlijk koud biertje die met 1 druk op de knop door verschillende leidingen in het huis vlak naast de bbq wordt bezorgd. Nu zag ik ook pas dat deze held op vele strategische plekken in het huis zo’n eindstation had gebouwd. Wat wil een man nog meer? Een Audi A6? Zeker niet verkeerd! Mooie commercial ook. Audi maakt met de blote handen een schitterend exemplaar van de A6. Waarschijnlijk was dit dezelfde meneer als die van de Karwei. Met verschillende onmogelijke hoogstandjes maakt deze Superman de mooiste dingen, geen punt  bij Karwei!

Net als ik denk dat het me als man niet makkelijker gemaakt kan worden biedt Allsecur me ook nog eens een schadecoach aan en stelt de Staatsloterij mij € 10.000,- per maand in het vooruitzicht, voor de rest van mijn leven! In de stemming waarin ik inmiddels ben beland wordt ik zelfs blij van minder zoute Maaslander en vind ik Nick en Simon best een grappige bijrol spelen in de doorgaans tenenkrommende Tineke Schouten C1000 commercials.

Maar het wordt alleen maar mooier… Maaslander kaas heeft keepkantjes en de C1000 heeft het Heineken bier en de shoarma in de aanbieding! Helaas weet ik dat zo’n blok maar 6 minuten mag zijn dus deze roes kon niet lang meer duren. L’Oréal biedt me als pleister op de wond nog even de oplossing voor het fris moeten verschijnen na een avond stappen; de Hydra energetic eye roller verlost je in 1 klap van de opgelopen wallen. Als slagroom op de taart biedt Xsforall ook nog eens internet dat het doet… ook als het Internet het niet doet!

Wow, wat een vermaak en oplossingen op maat in zo’n korte tijd!

Messi scoort de 2-0! Wat een wereldgoal! So what? Ik weet nu dat er keepkantjes zijn.

Arno Flapper is RTV director bij Universal Media

Weergaven: 63

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Nederlands MediaNetwerk TV] Anneli Rispens over So Me Mc en social media

Anneli Rispens is oprichter van So Me Mc, een managementconsultancy gericht op social media. Haar doelgroep zijn C-level executives met passie voor social media, die ook het bredere plaatje van het medium zien

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Generatie Alpha dat zijn wij

Generatie Z is net meerderjarig geworden en in de VS zijn onderzoekers al de volgende generatie aan het analyseren: generatie Alfa. We waren toch bij de laatste letter van het Latijnse alfabet, laten we een doorstart maken met het Griekse

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: How to make a podcast

No need to explain the popularity of podcasts. Education becomes entertainment, anytime, anywhere, while you do something else. Actually, podcasts are nothing new, the first dates from 2004

[Column] Bob Goulooze: Ad hominem

Menigeen verbaast zich over de opkomst van het andere denken. Al enige jaren zien we een toename van mensen en groepen die zich afzetten tegen de gangbare gedachten over de wereld. Van platte aarde adepten en antivaxers tot klimaatontkenners en coronasceptici

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden