Nederlands MediaNetwerk

Impressie SalesEvent 2011, Verkiezing Commercieel Directeur 2010, Verkiezing Key Account Manager 2010

Impressie van het Sales Event 2011.
Tijdens het drukbezochte Sales Event op 10 februari 2011 zijn de Commercieel Directeur en de Key Account Manager van het Jaar 2010 gekozen. De SMA feliciteert Judith Schoenmaeckers, Randstad Nederland met de titel Commercieel Directeur van het Jaar en Robert Dortmans, T-Systems Nederland, met de titel Key Account Manager van het Jaar.


Interviews en Videoproductie Edo van Santen - Talk&Do.TV, in opdracht van Sales Event.

Hotel Huis ter Duin te Noordwijk is ieder jaar weer dé plaats om vakgenoten te leren kennen, nieuwe inzichten te krijgen en kennis te vergaren in sales- en accountmanagement. Want daar vindt de laatste jaren het Sales Event 2011 plaats, het grootste salesevenement van Nederland. Top of the bill nationale en internationale key notes delen hun kennis en ervaring met je, waarna het middagprogramma bestaat uit een tiental boeiende break out sessies. Hoogtepunt van hét Sales Event 2011 is de verkiezing van de Commercieel Directeur en Key Account Manager van het Jaar.
Top 3 Commercieel Directeur van het Jaar: Bas Hoogland, Commercieel Directeur Landal GreenParks BV, Leo Koppelaar, Commercieel Directeur AFAS ERP Software, Judith Schoenmaeckers, Commercieel Directeur Randstad Nederland B.V.
Top 3 Key Account Manager van het Jaar: Carlo Willemse, Senior Accountmanager OHRA, Robert Dortmans, Key Account Manager T-Systems, Steve Douho Global Account Executive Shell bij Atos Origin.

Weergaven: 210

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

[Column] Niels Bruinsma: Wat doet corona met ons surf-, kijk- en luistergedrag?

Hoewel we gehoopt hadden deze tweede coronagolf te vermijden, zitten we er helaas toch middenin. Tijdens de eerste golf hebben we veelvuldig media-updates gemaakt, waarin met name de mediaconsumptie centraal stond

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Wat er mankeert aan alleen samen

Bij de lancering van de meest besproken app sinds Pokémon Go, de Coronamelder, zag ik dat de volgende pay-off Alleen samen krijgen we corona onder controle nog steeds wordt gebruikt

Jeroen Verkroost: Over platencontracten, Facebook en Crocs

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden