Nederlands MediaNetwerk

IQNOMY ontvangt Innovatiekrediet voor Liquid Internet platform

IQNOMY, een innovatief internetbedrijf actief op het gebied van realtime 1-op-1 communiceren met anonieme websitebezoekers, krijgt van de Nederlandse overheid een Innovatiekrediet voor de ontwikkeling van haar revolutionaire Liquid Internet platform. Het innovatiekrediet, een innovatie-instrument van het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie, is toegekend door Agentschap NL, het agentschap voor innovatie, duurzaamheid, internationaal ondernemen en samenwerken. 

“We zijn bijzonder blij met de toekenning van dit krediet voor de ontwikkeling van ons Liquid Internet platform. Alleen innovatieve projecten met sterke economische vooruitzichten komen door de strenge selectieprocedure van Agentschap NL heen,” zegt Rob Boeyink, CEO van IQNOMY. “Dit krediet stelt ons in staat om de ontwikkeling van Liquid Internet, een revolutionaire manier voor organisaties om persoonlijk, relevant en realtime 1-op-1 te communiceren met anonieme websitebezoekers, versneld te realiseren.” 

IQNOMY's Liquid Internet is ‘s werelds eerste revolutionaire platform waarmee iedere organisatie haar website geheel en direct kan laten afstemmen op de behoeften, interesses en kenmerken van iedere unieke anonieme bezoeker. Het systeem registreert en onderhoudt van elke bezoeker anoniem een multidimensionaal profiel. Zo'n profiel kan bijvoorbeeld bestaan uit interessegebieden, type persona's, stijl, conversiefases of vormvoorkeuren. Doordat het systeem van IQNOMY iedere individuele anonieme bezoeker persoonlijk leert kennen, weet het precies welke informatie, in welke vorm en op welk moment het meest relevant is. Omdat websitebezoekers op deze manier continu geconfronteerd worden met de meest relevante informatie, zal de beleving en de conversie van een website sterk verbeteren. 

Het Liquid Internet platform van IQNOMY is ontstaan op basis van jarenlang onderzoek op het gebied van state-of-the-art technologieën, zoals kunstmatige intelligentie, machine learning, gedragsvoorspellende modellen, classificatiealgoritmen, semantiek en clustering. 

De afgelopen maanden heeft IQNOMY haar platform uitgebreid gemonitord en getest met 20 grote organisaties. Op dit moment monitort IQNOMY zo’n 30 miljoen anonieme profielen en worden circa 3.400.000 pageviews per uur behandeld. Tijdens het Interactive Media and Marketing Event (IMME) op 26 en 27 januari 2011 introduceerde IQNOMY haar bèta-release aan het grote publiek. De stand en de presentatie werd druk bezocht. Het nieuwe bedrijf trok vooral de aandacht van online marketeers die werkzaam zijn bij verzekeraars, banken, uitgevers, reisorganisaties, dienstverleners en overheden. 

Boeyink, zijn gedreven ontwikkelteam en een inmiddels flink groeiende club zakelijke aanhangers geloven in Liquid Internet: “Liquid Internet is de benaming voor een nieuwe stroming websites waarvan de content niet langer meer een vaste plek heeft, maar dat deze wordt afgestemd op iedere unieke bezoeker. Kijkend naar de wereldwijde trends, verwacht de consument dat websites van bedrijven zich automatisch gaan aanpassen aan hún wensen en behoeften. Bedrijven en organisaties die hier tijdig op inhaken, zullen succesvol zijn in de toekomst.” Boeyink verwacht daarom dat de toepassing van Liquid Internet gedurende de komende jaren een explosieve groei zal doormaken.

www.iqnomy.com

www.asknow.nl

www.nlinnovatie.nl/innovatiekrediet

Weergaven: 42

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden