Nederlands MediaNetwerk

De Abri op het Leidseplein heeft gedurende drie dagen levende posters. Acteurs beelden de inhoud van de affiches in de tramhalte live uit. In drie scènes laten zij reizigers en voorbijgangers zien waar Nederlanders zoal een tijdschrift lezen. In de Abri van JCDecaux zijn drie decors aanwezig: een kapsalon, een bed en… een toilet.

Deze opmerkelijke live action campagne op het Leidseplein is onderdeel van de Bladenweek (25 april – 8 mei), een week waarin extra aandacht wordt gevraagd voor publiekstijdschriften. 

De acteurs zijn net zo onverstoorbaar als de paleiswachten voor Buckingham Palace in London. Ze laten zich niet afleiden door het publiek, volledig in beslag genomen als ze zijn door het tijdschrift in hun handen. Dit alles ter promotie van Blad, een speciaal voor deze week gemaakt tijdschrift dat iedereen cadeau krijgt als hij of zij voor € 7,50 aan publieksbladen koopt. 

JCDecaux Innovate verzorgt de rekwisieten waardoor de Abri letterlijk het decor wordt van deze innovatieve campagne. JCDecaux Innovate gaf haar andere Abri op het Leidseplein eveneens een extreme makeover: de tweede halte is omgebouwd tot kiosk. Hier zijn tot en met vrijdag diverse Nederlandse publiekstijdschriften gratis verkrijgbaar. 

De acteurs zijn aanwezig op woensdag, donderdag en vrijdag, van 17.00 tot 19.00 uur. Deze campagne is ontwikkeld door Hachette Filipacchi Media, uitgever van onder meer ELLE, Red, Santé en Quote en JCDecaux Innovate in opdracht van de Groep Publiekstijdschriften van het NUV.

 

www.jcdecaux.nl

Weergaven: 298

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & Meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden