Nederlands MediaNetwerk

Joost van Liemt over de Zilveren Effie winnende InShared campagne


.bone won vorige week een
Zilveren Effie voor de
We All Benefit campagne van
InShared. Bellen wij
Joost van Liemt, creative director bij .bone.
Dag Joost, gefeliciteerd! Hoe is het met je? 'Goed! Tevreden met de gang van zaken bij .bone, trots op wat we de laatste tijd allemaal aan het maken zijn. De Effie is daar een prachtig bewijs van.'
Wat betekent deze prijs voor .bone in het algemeen en voor jou in het bijzonder? 'De Effie is een beloning voor alle energie die in de campagne is gestoken. Het mooie is, dat we deze campagne samen met InShared hebben ontwikkeld met een hele duidelijke focus op resultaat. En dat werkt. Voor mezelf: de Effie is de mooiste prijs om te winnen. Het is een bewijs van effectieve communicatie, precies waar opdrachtgevers ons voor betalen. Het kan niet alleen mooi zijn, het moet ook werken.'
Wat is het beste aan de We All Benefit campagne? 'Consistentie. Door alle media heen heeft InShared een sterk, eenduidig gezicht gekregen. Daarnaast zijn we online continu aan het testen welke uitingen het beste werken. Die combinatie van inzicht in effect en een heldere stijl van communiceren maakt de campagne goed.'
Je deelt de prijs met DDB en Nobla. Wat straalt precies op wie af? Vertel alles! 'Beetje rare vraag. Niets straalt specifiek op iemand af. Da’s geen bureau-politiek antwoord, maar de realiteit. Alle bureaus en InShared zelf hebben hier samen aan gewerkt. Zonder DDB en Nobla had het ons niet gelukt, omgekeerd geldt hetzelfde.'
Wat is het laatste nieuws? 'Geen idee, ik wacht nog op de nieuwe Communicatienieuws...'
www.bone.nl www.inshared.nl

Weergaven: 156

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden