Nederlands MediaNetwerk

Programma: Bananasplit / Eerste uitzending:
8 februari / Zender:
Nederland 1 (TROS) / Tijdstip:
20.24 uur / Aantal kijkers:
3,1 miljoen
Ralph Inbar is dood, leve
Frans Bauer! Het lijkt erop dat de in het harnas gestorven Mr. Bananasplit een waardige opvolger heeft gekregen. Misschien wel méér dan waardig. Het feest begon al voordat de eerste uitzending van afgelopen zondag had plaatsgevonden. Frans Bauer was te gast bij
De Wereld Draait Door. De vorige keer dat hij daar zat, was hij samen met
Marianne Weber. Op de vraag waarom ze weer bij elkaar waren, zei hij met droge ogen dat het de muzikale uitdaging was geweest. Ik moest toen zo hard lachen dat ik er gierende buikpijn van kreeg. Nu was Frans alleen en lag hij zelf in een lachstuip. Hij gilde het uit bij alleen al gedachte aan die geweldige filmpjes die hij had gemaakt. Hij kreeg een onbeheersbare giechelaanval en toen hij daar uitkwam sprak hij tegen stomgeslagen tafelheer
Marc-Marie Huijbregts: "Ik begin steeds meer op jou te lijken!" En daar ging ie weer. Er kwam toen een fragment van een filmpje met
Dries roelvink, die was gevraagd om auditie te doen om de vrijgevallen plaats van
Gerard Joling bij
De Toppers in te nemen.
Matthijs van Nieuwkerk zei dat ie het sneu vond voor Dries want iedereen wist ten slotte dat die arme Dries niets anders zou willen dan mogen meedoen met De Toppers. "Ja zeker', kirde Frans, "en het wordt nog veel erger dan wat je zojuist hebt gezien!" Tot zover het voorspel. Het weekend kwam eraan en dit is het resultaat:
Top of Flop op vrijdag prime time
Nederland 3 met
Paul de Leeuw en
Giel Beelen:
867.000 kijkers
Bananasplit op zondag prime time
Nederland 1 met
Frans Bauer, Ali B en
Leontien van Moorsel:
3,1 miljoen kijkers. Hoeveel? 3,1 miljoen? Dat is meer dan
Studio Sport die op zondagavond op een miezerige 3 miljoen kijkers rond bleef hangen. Frans kwam, zag en overwon. Sorry, ik had het misschien ook liever anders gezien.
Lees ook andere Kick off's:
Date my mom Gebak van Krul Suzanne en de mannen 24: Redemption Family Matters 't Vrije Schaep Late Night Stars Of Poker

Weergaven: 937

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over drama maken in coronatijd, de functie van publiek en meer

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

[Marketing Report Radio] Dave Minneboo en Robert Bernink over 15 jaar Qmusic en radio bij corona

Dave Minneboo is programmadirecteur van Qmusic en Robert Bernink is directeur entertainment bij DPG Media. De twee kwamen bij Marketing Report Radio vertellen over het aankomende jubileum en werken in coronatijd

[Interview] Joost Geurtsen (Insight TV): ‘Wij nemen de kijkers mee op avontuur’

Joost Geurtsen is Head of Global Brand Partnerships bij Insight TV, de online televisiezender met een breed aanbod voor onder meer millennials. We spreken hem over zijn bedrijf

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden