Nederlands MediaNetwerk

Programma: Bananasplit / Eerste uitzending:
8 februari / Zender:
Nederland 1 (TROS) / Tijdstip:
20.24 uur / Aantal kijkers:
3,1 miljoen
Ralph Inbar is dood, leve
Frans Bauer! Het lijkt erop dat de in het harnas gestorven Mr. Bananasplit een waardige opvolger heeft gekregen. Misschien wel méér dan waardig. Het feest begon al voordat de eerste uitzending van afgelopen zondag had plaatsgevonden. Frans Bauer was te gast bij
De Wereld Draait Door. De vorige keer dat hij daar zat, was hij samen met
Marianne Weber. Op de vraag waarom ze weer bij elkaar waren, zei hij met droge ogen dat het de muzikale uitdaging was geweest. Ik moest toen zo hard lachen dat ik er gierende buikpijn van kreeg. Nu was Frans alleen en lag hij zelf in een lachstuip. Hij gilde het uit bij alleen al gedachte aan die geweldige filmpjes die hij had gemaakt. Hij kreeg een onbeheersbare giechelaanval en toen hij daar uitkwam sprak hij tegen stomgeslagen tafelheer
Marc-Marie Huijbregts: "Ik begin steeds meer op jou te lijken!" En daar ging ie weer. Er kwam toen een fragment van een filmpje met
Dries roelvink, die was gevraagd om auditie te doen om de vrijgevallen plaats van
Gerard Joling bij
De Toppers in te nemen.
Matthijs van Nieuwkerk zei dat ie het sneu vond voor Dries want iedereen wist ten slotte dat die arme Dries niets anders zou willen dan mogen meedoen met De Toppers. "Ja zeker', kirde Frans, "en het wordt nog veel erger dan wat je zojuist hebt gezien!" Tot zover het voorspel. Het weekend kwam eraan en dit is het resultaat:
Top of Flop op vrijdag prime time
Nederland 3 met
Paul de Leeuw en
Giel Beelen:
867.000 kijkers
Bananasplit op zondag prime time
Nederland 1 met
Frans Bauer, Ali B en
Leontien van Moorsel:
3,1 miljoen kijkers. Hoeveel? 3,1 miljoen? Dat is meer dan
Studio Sport die op zondagavond op een miezerige 3 miljoen kijkers rond bleef hangen. Frans kwam, zag en overwon. Sorry, ik had het misschien ook liever anders gezien.
Lees ook andere Kick off's:
Date my mom Gebak van Krul Suzanne en de mannen 24: Redemption Family Matters 't Vrije Schaep Late Night Stars Of Poker

Weergaven: 908

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Over Geven

In 1924 verscheen Marcel Mauss’ essai sur le don. Een verhaal over geven. Want door te geven verplicht de ontvanger van de gift zich. De Romeinen zeiden het al: do ut des

[Column] Arno Peperkoorn: Witter dan wit

Dit weekend werd een voetballer van Excelsior in een uitwedstrijd bij FC Den Bosch racistisch uitgescholden. Vergeleken met zwarte piet. Op de tribune stonden mensen fier rechtop de Hitler-groet te brengen

[Column] Jerome Kuijken: Hoe zit het nou met de versnippering van de media?

Het gaat lekker met de oude media. Je hoort het goed: zowel televisie, radio als out of home floreren. Mediahuizen met veel printtitels in het portfolio praten enthousiast over nieuwe verdienmodellen en hebben het zelfs over groei

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden