Nederlands MediaNetwerk

Programma: Bananasplit / Eerste uitzending:
8 februari / Zender:
Nederland 1 (TROS) / Tijdstip:
20.24 uur / Aantal kijkers:
3,1 miljoen
Ralph Inbar is dood, leve
Frans Bauer! Het lijkt erop dat de in het harnas gestorven Mr. Bananasplit een waardige opvolger heeft gekregen. Misschien wel méér dan waardig. Het feest begon al voordat de eerste uitzending van afgelopen zondag had plaatsgevonden. Frans Bauer was te gast bij
De Wereld Draait Door. De vorige keer dat hij daar zat, was hij samen met
Marianne Weber. Op de vraag waarom ze weer bij elkaar waren, zei hij met droge ogen dat het de muzikale uitdaging was geweest. Ik moest toen zo hard lachen dat ik er gierende buikpijn van kreeg. Nu was Frans alleen en lag hij zelf in een lachstuip. Hij gilde het uit bij alleen al gedachte aan die geweldige filmpjes die hij had gemaakt. Hij kreeg een onbeheersbare giechelaanval en toen hij daar uitkwam sprak hij tegen stomgeslagen tafelheer
Marc-Marie Huijbregts: "Ik begin steeds meer op jou te lijken!" En daar ging ie weer. Er kwam toen een fragment van een filmpje met
Dries roelvink, die was gevraagd om auditie te doen om de vrijgevallen plaats van
Gerard Joling bij
De Toppers in te nemen.
Matthijs van Nieuwkerk zei dat ie het sneu vond voor Dries want iedereen wist ten slotte dat die arme Dries niets anders zou willen dan mogen meedoen met De Toppers. "Ja zeker', kirde Frans, "en het wordt nog veel erger dan wat je zojuist hebt gezien!" Tot zover het voorspel. Het weekend kwam eraan en dit is het resultaat:
Top of Flop op vrijdag prime time
Nederland 3 met
Paul de Leeuw en
Giel Beelen:
867.000 kijkers
Bananasplit op zondag prime time
Nederland 1 met
Frans Bauer, Ali B en
Leontien van Moorsel:
3,1 miljoen kijkers. Hoeveel? 3,1 miljoen? Dat is meer dan
Studio Sport die op zondagavond op een miezerige 3 miljoen kijkers rond bleef hangen. Frans kwam, zag en overwon. Sorry, ik had het misschien ook liever anders gezien.
Lees ook andere Kick off's:
Date my mom Gebak van Krul Suzanne en de mannen 24: Redemption Family Matters 't Vrije Schaep Late Night Stars Of Poker

Weergaven: 939

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Over Obama's angst, Anti-Black Friday, NYT vs. WaPo, Google AdTech, Amazon als Telco

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Fotokracht

“Een boek zegt meer dan duizend woorden”, hoorde ik een bekende cabaretier eens zeggen. “Da’s logisch”, zou een bekende voetballer hebben gezegd. De originele uitspraak heeft betrekking op een foto

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden