Nederlands MediaNetwerk

Kinderen schitteren als de originele Spider-Man of Dora op DVD

Vanaf vandaag is het mogelijk om een unieke Spider-Man of Dora DVD te bestellen waarin uw kind de hoofdrol speelt. Deze persoonlijke DVD serie is na groot succes in de VS, nu ook vertaald in het Nederlands. De hoofdrolspeler in de Spider-Man DVD beschikt over bovennatuurlijke krachten en gaat de strijd aan met schurken als Lizard, Electro en vele anderen. Wanneer Spider-Man in deze DVD aflevering zijn masker aftrekt en zijn ware gezicht laat zien zal het gezicht van uw kind te zien zijn. Wat zal uw kind verrast zijn als hij/zij zelf de held blijkt te zijn. In de Dora DVD gaan Dora, Boots en al haar andere vriendjes naar een verjaardagsfeest. Een heel bijzonder verjaardagsfeest want uw kind is de jarige. Daarnaast spreekt Dora in de gehele aflevering uw kind aan met zijn of haar naam wat deze DVD extra bijzonder maakt. Via de website
www.personalgifts.nl kan een foto van uw kind eenvoudig worden geupload. Uw unieke Dora of Spider-Man DVD wordt vervolgens binnen een week bij u thuis bezorgd in een gepersonaliseerde DVD verpakking. Via de weblinks
www.personalgifts.nl/dora en
www.personalgifts.nl/spiderman is het mogelijk om gratis een eigen DVD filmtrailer te maken en deze direct via internet te bekijken of door te sturen naar vrienden via e-mail. De persoonlijke DVD serie is ontwikkeld door de makers van de in 2007 succesvolle internet viral “Elf Yourself”. Een kerstkaart met dansende elfjes waar men de eigen foto in kan verwerken. Oorspronkelijk bedoeld als kerstkaart voor de Amerikaanse kantoorketen Officemax, maar wereldwijd gebruikt door vele miljoenen om een kerstgroet te sturen. De Elf Yourself website kreeg in Nederland zelfs aandacht in het NOS journaal. Personalgifts BV ontwikkelt en verkoopt sinds 2003 unieke gepersonaliseerde producten. Van persoonlijke boeken als Nijntje, Dikkie Dik, Disney, De Kameleon en Baantjer tot persoonlijke Stimorol kauwgomverpakkingen. “Iedereen is tegenwoordig op zoek naar een uniek en persoonlijk cadeau. Vooral die producten waarin de ontvanger zich kan identificeren met een idool spreken tot de verbeelding. Deze DVD serie is daar een erg aansprekend voorbeeld van”, aldus Jasper Aanraad, general manager van Personalgifts BV. In 2007 werd Personalgifts BV uitgeroepen tot meest innovatieve ondernemer van het jaar door de KvK Gooi en Eemland en won zowel in 2007 en 2008 in Chicago een Xerox Pixi award voor op maat gemaakte unieke producten.

Weergaven: 374

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: DWDD en cultuur, online event, hoe dan? Verandert corona onze muzieksmaak? Wat is jouw whisky?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden