Nederlands MediaNetwerk

Kinderen schitteren als de originele Spider-Man of Dora op DVD

Vanaf vandaag is het mogelijk om een unieke Spider-Man of Dora DVD te bestellen waarin uw kind de hoofdrol speelt. Deze persoonlijke DVD serie is na groot succes in de VS, nu ook vertaald in het Nederlands. De hoofdrolspeler in de Spider-Man DVD beschikt over bovennatuurlijke krachten en gaat de strijd aan met schurken als Lizard, Electro en vele anderen. Wanneer Spider-Man in deze DVD aflevering zijn masker aftrekt en zijn ware gezicht laat zien zal het gezicht van uw kind te zien zijn. Wat zal uw kind verrast zijn als hij/zij zelf de held blijkt te zijn. In de Dora DVD gaan Dora, Boots en al haar andere vriendjes naar een verjaardagsfeest. Een heel bijzonder verjaardagsfeest want uw kind is de jarige. Daarnaast spreekt Dora in de gehele aflevering uw kind aan met zijn of haar naam wat deze DVD extra bijzonder maakt. Via de website
www.personalgifts.nl kan een foto van uw kind eenvoudig worden geupload. Uw unieke Dora of Spider-Man DVD wordt vervolgens binnen een week bij u thuis bezorgd in een gepersonaliseerde DVD verpakking. Via de weblinks
www.personalgifts.nl/dora en
www.personalgifts.nl/spiderman is het mogelijk om gratis een eigen DVD filmtrailer te maken en deze direct via internet te bekijken of door te sturen naar vrienden via e-mail. De persoonlijke DVD serie is ontwikkeld door de makers van de in 2007 succesvolle internet viral “Elf Yourself”. Een kerstkaart met dansende elfjes waar men de eigen foto in kan verwerken. Oorspronkelijk bedoeld als kerstkaart voor de Amerikaanse kantoorketen Officemax, maar wereldwijd gebruikt door vele miljoenen om een kerstgroet te sturen. De Elf Yourself website kreeg in Nederland zelfs aandacht in het NOS journaal. Personalgifts BV ontwikkelt en verkoopt sinds 2003 unieke gepersonaliseerde producten. Van persoonlijke boeken als Nijntje, Dikkie Dik, Disney, De Kameleon en Baantjer tot persoonlijke Stimorol kauwgomverpakkingen. “Iedereen is tegenwoordig op zoek naar een uniek en persoonlijk cadeau. Vooral die producten waarin de ontvanger zich kan identificeren met een idool spreken tot de verbeelding. Deze DVD serie is daar een erg aansprekend voorbeeld van”, aldus Jasper Aanraad, general manager van Personalgifts BV. In 2007 werd Personalgifts BV uitgeroepen tot meest innovatieve ondernemer van het jaar door de KvK Gooi en Eemland en won zowel in 2007 en 2008 in Chicago een Xerox Pixi award voor op maat gemaakte unieke producten.

Weergaven: 382

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone clipboard uit? Hoe ziet de wereld er uit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden