Nederlands MediaNetwerk

Logeion en Smin werken samen aan Grand Prix Customer Media

Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals, en Smin, Customer Media Associatie, bundelen hun krachten op het gebied van vakprijzen. De Grand Prix Bedrijfsbladen en Best of Customer Media gaan dit jaar verder als één nationale vakprijs, de Grand Prix Customer Media.

De nieuwe award gaat naar de voorhoede van de makers van relatiemedia in Nederland. Met het samengaan van de twee vakprijzen willen Logeion en Smin meer synergie creëren, de best practices in het vak een groter podium bieden en deze voor een bredere doelgroep zichtbaar maken.

De Grand Prix Customer Media zet de beste customer media initiatieven in de schijnwerpers. Dat kunnen zowel print, online als audiovisuele middelen zijn, gericht op zakelijke relaties, klanten of werknemers. Het is dé erkenning voor de koplopers onder de customer media die zich in het voorafgaande jaar hebben weten te onderscheiden op de pijlers: strategie, middelenkeuze, vorm, inhoud en effectiviteit. Zowel makers als opdrachtgevers kunnen inzenden voor zes categorieën. Een topjury bestaande uit zwaargewichten uit het vak staat garant voor een gedegen beoordeling.

Beide verenigingen onderschrijven het belang van de awards. Ron van der Jagt, voorzitter van Logeion: “De jaarprijzen zijn een kwalitatieve stimulans voor de verdere ontwikkeling van het vak. De afgelopen jaren hebben we een sterke groei gezien. Steeds interessantere combinaties worden gemaakt tussen het voortdurend groeiende aantal beschikbare middelen. Ook de twee vakprijzen groeiden steeds verder naar elkaar toe. Het ligt dan voor de hand om samenwerking te zoeken.”

Voor Smin, Customer Media Associatie is de samenwerking met Logeion eveneens een logische stap. “Met versnippering is ons vak niet gediend. Juist door een bundeling van krachten kunnen we veel gerichter aan de markt laten zien tot wat ons vak in staat is”, aldus Wim Tjaberinga, voorzitter Smin. die “erg blij is met deze unieke stap in de historie van beide verenigingen”.
 
De inschrijving voor de Grand Prix Customer Media opent 20 juni. Inzenden is mogelijk tot 9 september en de feestelijke uitreiking vindt plaats op 17 november. Een inhoudelijk programma over de meest recente vakontwikkelingen is aan de uitreiking gekoppeld.

www.smin.nl
www.Logeion.nl

Weergaven: 44

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden