Nederlands MediaNetwerk

Vanaf januari wordt de site Match.com het nieuwe online matchmaking product van Meetic in Nederland. Match.com zal naast de succesvolle datingsite Lexa.nl worden gepositioneerd. Waar Lexa.nl meer gericht is op het plezier van het daten, richt Match.com zich veel meer op de geruststelling van het vinden van de juiste partner.

Match.com is de persoonlijke site voor iedereen die het vinden van een partner serieus neemt. Match.com koppelt singles aan de hand van een unieke persoonlijkheidstest. Deze test beschrijft tot in detail wat voor persoon iemand is en wat iemand in een partner zoekt. Doet iemand jou een plezier met bloemen, een verrassingsreis, sieraden of een zelfgemaakt cadeau? En heerst er in jouw leven momenteel windstilte, avontuur of juist vuurwerk? Of  is je favoriete vakantiebestemming een stad, de bergen, het strand of blijf je liever thuis? Dit zijn slechts enkele voorbeeldvragen uit deze test. Op basis van de resultaten, geeft Match.com een selectie van een aantal potentiële partners. Uiteindelijk maakt iemand uit deze selectie zelf een keuze.

“We hebben vorig jaar Lexamore.nl als spin off naast Lexa.nl geïntroduceerd. Het succes van dit product bleek zo groot, dat we hebben besloten om Lexamore.nl vanaf volgend jaar als aparte brand en site te positioneren, namelijk Match.com. Bij een nieuw merk hoort ook een nieuwe pay off en deze luidt: ‘Ontdek wie er bij je past’. Vanaf januari starten we met een uitgebreide campagne op televisie om Match.com bij het grote publiek te introduceren”, aldus managing director Stefan van den Berg.

Het bieden van kwaliteit is een belangrijk aspect in de dienstverlening van Match.com. Een professioneel Customer Care team houdt zich daarom 24/7 bezig met het monitoren van de database van Match.com. Verder zijn zij zes dagen per week, via een gratis telefoonnummer en per e-mail, bereikbaar voor alle vragen en opmerkingen.

www.Match.com

Weergaven: 35

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden