Nederlands MediaNetwerk

Mediastaffing: nieuwe dienstverlener voor payrolling in de media

Mediastaffing is een nieuwe en professionele dienstverlener voor payrolling in de media. Voortgekomen uit Mediastages, beschikt Mediastaffing over een breed netwerk van mediabedrijven, mediaopleiders en (oud)stagiairs.

“Vanuit onze professionele achtergrond en de jarenlange ervaring van Mediastages spelen we in op de behoefte aan flexibel personeel binnen de media”, aldus hoofd Mediastaffing, Jannerieke Hommenga. De nieuwe organisatie onderscheidt zich door kennis van de mediabranche te combineren met een scherpe prijsstelling. “Belangrijk is onze betrokkenheid bij zowel de opdrachtgever als de werknemer. We bieden dan ook alleen services aan opdrachtgevers waarbij goed werkgeverschap voorop staat.”

Door de inzet van een breed netwerk is Mediastaffing in staat meerwaarde te creëren voor haar klanten. Naast payrolling biedt Mediastaffing op verzoek gratis hulp bij werving. "Vanuit onze achtergrond wil Mediastaffing er graag voor zorgen dat afgestudeerden een plek op de arbeidsmarkt krijgen. Bij de werving kunnen wij onder andere oud stagiairs uit onze kweekvijver aanspreken. Dit zijn jonge mensen met veelal mediagerelateerde afstudeer profielen.”

Een voorbeeld van de filosofie van Mediastaffing is de bijdrage die wordt geleverd aan het het Jonge Honden Project van de Nationale Postcode Loterij (NPCL). In het Conceptlab van de NPCL krijgen jonge afgestudeerden de kans om onder begeleiding van de oude rotten in het vak degelijke werkervaring op te doen op het specialistische vakgebied van direct marketing.

Mediastaffing beschikt over het kwaliteitskeurmerk van de Stichting Normering Arbeid (SNA) en heeft zich onlangs aangesloten bij de Algemene Bond Uitzendondernemingen (ABU). “Wij hebben er bewust voor gekozen om ons aan te sluiten bij de grootste branchevereniging voor uitzendorganisaties. Daarmee garanderen wij voor onze werknemers een goede solide CAO en voor onze klanten de kwaliteit die hoort bij het ABU lidmaatschap. Dit zorgt ervoor dat we onze missie ‘Payrolling met aandacht en betrokkenheid’ ook daadwerkelijk waar kunnen maken”, aldus Jannerieke Hommenga. 

www.mediastaffing.nl

Weergaven: 65

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden