Nederlands MediaNetwerk

Mediastaffing: nieuwe dienstverlener voor payrolling in de media

Mediastaffing is een nieuwe en professionele dienstverlener voor payrolling in de media. Voortgekomen uit Mediastages, beschikt Mediastaffing over een breed netwerk van mediabedrijven, mediaopleiders en (oud)stagiairs.

“Vanuit onze professionele achtergrond en de jarenlange ervaring van Mediastages spelen we in op de behoefte aan flexibel personeel binnen de media”, aldus hoofd Mediastaffing, Jannerieke Hommenga. De nieuwe organisatie onderscheidt zich door kennis van de mediabranche te combineren met een scherpe prijsstelling. “Belangrijk is onze betrokkenheid bij zowel de opdrachtgever als de werknemer. We bieden dan ook alleen services aan opdrachtgevers waarbij goed werkgeverschap voorop staat.”

Door de inzet van een breed netwerk is Mediastaffing in staat meerwaarde te creëren voor haar klanten. Naast payrolling biedt Mediastaffing op verzoek gratis hulp bij werving. "Vanuit onze achtergrond wil Mediastaffing er graag voor zorgen dat afgestudeerden een plek op de arbeidsmarkt krijgen. Bij de werving kunnen wij onder andere oud stagiairs uit onze kweekvijver aanspreken. Dit zijn jonge mensen met veelal mediagerelateerde afstudeer profielen.”

Een voorbeeld van de filosofie van Mediastaffing is de bijdrage die wordt geleverd aan het het Jonge Honden Project van de Nationale Postcode Loterij (NPCL). In het Conceptlab van de NPCL krijgen jonge afgestudeerden de kans om onder begeleiding van de oude rotten in het vak degelijke werkervaring op te doen op het specialistische vakgebied van direct marketing.

Mediastaffing beschikt over het kwaliteitskeurmerk van de Stichting Normering Arbeid (SNA) en heeft zich onlangs aangesloten bij de Algemene Bond Uitzendondernemingen (ABU). “Wij hebben er bewust voor gekozen om ons aan te sluiten bij de grootste branchevereniging voor uitzendorganisaties. Daarmee garanderen wij voor onze werknemers een goede solide CAO en voor onze klanten de kwaliteit die hoort bij het ABU lidmaatschap. Dit zorgt ervoor dat we onze missie ‘Payrolling met aandacht en betrokkenheid’ ook daadwerkelijk waar kunnen maken”, aldus Jannerieke Hommenga. 

www.mediastaffing.nl

Weergaven: 59

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden