Nederlands MediaNetwerk

Mobiele bellers sponsoren Jupiler League Clubs

Nieuwe partner Jupiler League introduceert innovatief sponsor model Rotterdam, 22 januari 2009 – Youfone introduceert ‘sponsoren met je mobiel’. Gelijktijdig met de aankondiging dat Youfone sponsor is van de Jupiler League in de vorm van official partner, introduceert de mobiele operator een innovatief sponsor concept. Supporters kunnen door het afsluiten van een Youfone abonnement direct hun favoriete club ondersteunen zonder dat zij hiervoor extra betalen. Youfone doneert 10% van de maandfactuur rechtstreeks aan de geselecteerde voetbalclub binnen de Jupiler League. De aankondiging van deze nieuwe manier van sponsoring valt samen met de officiële bekendmaking van Youfone als Official Partner van de Jupiler League op zaterdag 24 januari a.s. Dan vindt het voetbalduel plaats tussen S.B.V. Excelsior en HFC Haarlem in het Exelcior stadion in Rotterdam. Het initiatief van Youfone om supporters via hun belgedrag hun favoriete club te laten sponsoren, komt voort uit de vraag naar geldelijke steun. “Elke club heeft trouwe supporters en juist deze groep wordt nu betrokken om extra inkomsten voor de clubs te genereren, zonder dat ze daar extra voor betalen. Sterker nog, Youfone blijft haar sterk concurrerende beltarieven hanteren”, aldus Vincent van Zon van Youfone. “Wanneer deze sponsorvorm een succes blijkt, dan overwegen we in de toekomst ook supporters buiten de Jupiler League dit sponsor model aan te bieden.” “De Coöperatie Eerste Divisie (CED) en de clubs in de Jupiler League zijn zeer verheugd met Youfone als nieuwe partner.” Aldus Patrick Brand, directeur Coöperatie Eerste Divisie bij het CED. “De fans en supporters zien hun loyaliteit aan de club omgezet in een serieuze besparing op mobiele belkosten en tegelijk in geldelijke steun aan hun favoriete club. Een partnership met grote voordelen voor alle partijen. Wij wensen Youfone veel succes en plezier in de Jupiler League.” Youfone die bij haar lancering in september aankondigde als eerste aanbieder telefoongesprekken niet per minuut in rekening te brengen maar per gebelde seconde, probeert via ‘sponsoren met je mobiel’ (mobilesponsoring) grote groepen mobiele bellers aan zich te binden. Youfone is aanbieder van sim-only abonnementen zonder belbundels die per maand opzegbaar zijn. Fotobijschrift: Op het veld van SBV Excelsior wordt getoost op de samenwerking tussen de Jupiler League en Youfone. v.l.n.r. V. Rensing (Youfone), P. Brand (Directeur CED), Peter Suyk (Youfone), Vincent van Zon (Youfone) en F. Derks (Voorzitter CED).

Weergaven: 245

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Redactie Nederlands MediaNetwerk op 23 Januari 2009 op 15.56
Paul, helemaal geweldig zo!

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de nieuwe coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden