Nederlands MediaNetwerk

Mobiele bellers sponsoren Jupiler League Clubs

Nieuwe partner Jupiler League introduceert innovatief sponsor model Rotterdam, 22 januari 2009 – Youfone introduceert ‘sponsoren met je mobiel’. Gelijktijdig met de aankondiging dat Youfone sponsor is van de Jupiler League in de vorm van official partner, introduceert de mobiele operator een innovatief sponsor concept. Supporters kunnen door het afsluiten van een Youfone abonnement direct hun favoriete club ondersteunen zonder dat zij hiervoor extra betalen. Youfone doneert 10% van de maandfactuur rechtstreeks aan de geselecteerde voetbalclub binnen de Jupiler League. De aankondiging van deze nieuwe manier van sponsoring valt samen met de officiële bekendmaking van Youfone als Official Partner van de Jupiler League op zaterdag 24 januari a.s. Dan vindt het voetbalduel plaats tussen S.B.V. Excelsior en HFC Haarlem in het Exelcior stadion in Rotterdam. Het initiatief van Youfone om supporters via hun belgedrag hun favoriete club te laten sponsoren, komt voort uit de vraag naar geldelijke steun. “Elke club heeft trouwe supporters en juist deze groep wordt nu betrokken om extra inkomsten voor de clubs te genereren, zonder dat ze daar extra voor betalen. Sterker nog, Youfone blijft haar sterk concurrerende beltarieven hanteren”, aldus Vincent van Zon van Youfone. “Wanneer deze sponsorvorm een succes blijkt, dan overwegen we in de toekomst ook supporters buiten de Jupiler League dit sponsor model aan te bieden.” “De Coöperatie Eerste Divisie (CED) en de clubs in de Jupiler League zijn zeer verheugd met Youfone als nieuwe partner.” Aldus Patrick Brand, directeur Coöperatie Eerste Divisie bij het CED. “De fans en supporters zien hun loyaliteit aan de club omgezet in een serieuze besparing op mobiele belkosten en tegelijk in geldelijke steun aan hun favoriete club. Een partnership met grote voordelen voor alle partijen. Wij wensen Youfone veel succes en plezier in de Jupiler League.” Youfone die bij haar lancering in september aankondigde als eerste aanbieder telefoongesprekken niet per minuut in rekening te brengen maar per gebelde seconde, probeert via ‘sponsoren met je mobiel’ (mobilesponsoring) grote groepen mobiele bellers aan zich te binden. Youfone is aanbieder van sim-only abonnementen zonder belbundels die per maand opzegbaar zijn. Fotobijschrift: Op het veld van SBV Excelsior wordt getoost op de samenwerking tussen de Jupiler League en Youfone. v.l.n.r. V. Rensing (Youfone), P. Brand (Directeur CED), Peter Suyk (Youfone), Vincent van Zon (Youfone) en F. Derks (Voorzitter CED).

Weergaven: 228

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Redactie Nederlands MediaNetwerk op 23 Januari 2009 op 15.56
Paul, helemaal geweldig zo!

Interviews

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

[Startup Competition] Penny Whitelaw talks about Scircula

Nederlands MediaNetwerk publishes a series of interviews with start-ups in the context of our Startup Competition. Penny Whitelaw tells all about her startup Scircula

Startup Competitie 1 jaar later: Moodus

Moodus was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf van Ahmed Ali en Tim Smit? We vragen het ze

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden