Nederlands MediaNetwerk

Monsterboard lanceert netwerkapplicatie voor Facebook: BeKnown

Monster Worldwide heeft BeKnown gelanceerd, een professionele netwerkapplicatie die speciaal door Monsterboard is ontwikkeld om Facebook-gebruikers de mogelijkheid te bieden een professioneel netwerk op te bouwen op ‘s werelds populairste en grootste sociale platform. Met BeKnown kunnen gebruikers zich moeiteloos verbinden met geselecteerde vrienden en professionele contacten uit meerdere bronnen, om hun professionele netwerk uit te breiden, hun professionele profiel online een impuls te geven en nieuwe carrièrekansen te ontdekken. Monster is in Nederland bekend als Monsterboard.

“BeKnown beantwoordt aan de behoefte van de markt om een professioneel netwerk op te bouwen op Facebook, waarbij persoonlijke en werkgerelateerde contacten en inhoud strikt gescheiden blijven”, aldus Warren Hammond, managing director van Monsterboard.nl. “Wereldwijd wordt Facebook naar schatting door 700 miljoen mensen gebruikt en 97% van de Fortune 500-bedrijven wendt zich tot Monster voor nieuw talent. BeKnown biedt mensen en bedrijven de mogelijkheid om dat enorme netwerk in te zetten voor hun werk en carrière, door gebruik te maken van de gebundelde krachten van Monster en Facebook.”

BeKnown is de jongste telg van een groeiend portfolio van Monster, waarmee werkzoekenden op hun voorwaarden en op elke locatie bereikt kunnen worden, en waarmee het voor recruiters mogelijk wordt om hun netwerken uit te breiden en te verstevigen door talenten te werven, matchen en te managen. BeKnown maakt professioneel netwerken mogelijk voor een enorm publiek voor medisch, technisch en onderwijskundig personeel, de detailhandel en tal van andere beroepen.

Uniek voor BeKnown is een speciaal door Monster ontwikkeld Social Referral Program (SRP), dat gebruikers aanmoedigt om bepaalde vacatures door te sturen via hun BeKnown-netwerk. Door dit Social Referral Program bereiken vacatures van bedrijven ook passieve kandidaten. Het programma bevindt zich in de laatste onderzoeksfase en zal binnenkort worden uitgerold onder geselecteerde klanten van Monster.

Met BeKnown kunnen gebruikers van Facebook nu:
• Professionele netwerken ontwikkelen zonder hun favoriete sociale netwerkplatform te verlaten, binnen een door Monster ontwikkelde omgeving. Monster is ‘s werelds marktleider in het vinden van de juiste baan voor de geschikte kandidaat
• Gemakkelijk contactpersonen van andere sociale netwerken uitnodigen om hun BeKnown netwerk uit te breiden, buiten hun bestaande Facebook-vrienden
• Sociale contacten met vrienden en familie te scheiden van werk-gerelateerde interactie met professionele contacten
• Zien wie van de professionele contacten op BeKnown verbonden zijn aan een bedrijf of een vacature waarin ze eventueel geïnteresseerd zijn
• Professionele netwerken koppelen aan vacatures op Monster, door functionaliteiten bladeren en hun Monsterprofiel binnen de applicatie naar BeKnown importeren

BeKnown voor bedrijven:
• Opent een zee van potentieel talent op Facebook – naar schatting 700 miljoen Facebook-gebruikers van alle leeftijden, inkomensgroepen en culturele achtergronden
• Biedt nieuwe vindkansen op het gebied van recruitment en een veel groter bereik in een druk bezochte omgeving
• Verhoogt de kansen om ook de zogenaamde passieve werkzoekenden te bereiken, aangezien BeKnown-gebruikers activiteiten op het gebied van interne banen en netwerken volgen
• Stimuleert werknemers en werkzoekenden om mensen door te verwijzen

http://apps.facebook.com/beknown
www.Monsterboard.nl

Weergaven: 54

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Nederlands MediaNetwerk TV] Anneli Rispens over So Me Mc en social media

Anneli Rispens is oprichter van So Me Mc, een managementconsultancy gericht op social media. Haar doelgroep zijn C-level executives met passie voor social media, die ook het bredere plaatje van het medium zien

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Generatie Alpha dat zijn wij

Generatie Z is net meerderjarig geworden en in de VS zijn onderzoekers al de volgende generatie aan het analyseren: generatie Alfa. We waren toch bij de laatste letter van het Latijnse alfabet, laten we een doorstart maken met het Griekse

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: How to make a podcast

No need to explain the popularity of podcasts. Education becomes entertainment, anytime, anywhere, while you do something else. Actually, podcasts are nothing new, the first dates from 2004

[Column] Bob Goulooze: Ad hominem

Menigeen verbaast zich over de opkomst van het andere denken. Al enige jaren zien we een toename van mensen en groepen die zich afzetten tegen de gangbare gedachten over de wereld. Van platte aarde adepten en antivaxers tot klimaatontkenners en coronasceptici

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden