Nederlands MediaNetwerk

Met dit prikkelende, uitdagende thema geven we invulling aan het 40ste MWG Congres. Een van de grootste uitdagingen van deze tijd is hoe om te gaan met de veranderende (media-)consument en de regie over de schijnbaar oneindige hoeveelheid aan mediamogelijkheden.

 

Donderdag 10 februari

 

Inge Ligthart - managing director TBWA\Neboko
Opening als voorzitter congrescommissie 2011

Joris van Heukelom - Director Digital Publishing SanomaDigital
Welkom als dagvoorzitter

Jim Stolze - founder TEDxAmsterdam
Kijkt met zijn unieke blik naar onze wijzigende industrie

Mikael Ahlstrom - partner digitaal media instituut Hyper Island
Geeft een masterclass over The Future of Advertising

Boris Veldhuijzen van Zanten - serial entrepreneur, internet enthousiasteling en blogger
Heeft een neus voor winning start ups. Wat is nu het verschil tussen de hype en de sequel?

Alexandra Jankovich - partner en oprichter van SparkOptimus
De feiten en niets anders dan de feiten

Rob Wijnberg - hoofdredacteur nrc.next
Als gamechanger in de wereld van de journalistiek praat hij ons bij over what's in and what's out

Reinaldo Pamponet - founder en CEO itsNooN.net
Maakt ons duidelijk hoe je de meeste waardecreatie haalt uit sociale netwerken

Marc Leurs - Directeur Media Arts TBWA\NEBOKO
Spreekt over hoe Media Arts planning in de praktijk gaat

Dick Buschman - partner ACHTUNG!
Behandelt een uitgesproken creative case vanuit media startpunt

Alexander Klöpping - columnist Emerce en bekend van DWDD
Wakker worden!! De toekomst is nu aan de gang

Sander Fauth - Manager Media Communicatie KPN
Elke dag 100 mediabeslissingen

Pauline Manos - Marketing Director Procter & Gamble
How P&G embraces creativity

Nico Dijkshoorn
Deelt zijn frisse blik over het congres

www.mwg.nl

Weergaven: 64

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden