Nederlands MediaNetwerk

Na succesvolle premiere trendpresentatie IGC Amsterdam: Ook full-house 2de presentatie retail-bijeenkomst Hilversum

Op 8 april j.l. is de nieuwe trendpresentatie van marktonderzoeker en strateeg Klaus van den Berg in première gegaan in de Koninklijke Industrieele Groote Club Amsterdam (IGC). Er waren honderd gasten aanwezig van alle generaties. Het tweede evenement waar Klaus van den Berg zijn nieuwe trendpresentatie op 17 april a.s. toont, wordt eveneens een 'full-house'.

De retailwereld is turbulent op dit moment. Veel stenen winkels hebben het heel moeilijk en webwinkels blijven marktaandeel veroveren. Veel nieuwe veelbelovende winkelconcepten zien het licht, zowel in Nederland als in het buitenland. Hoe gaat het retaillandschap van morgen eruit zien? In de LinkedIn groep ‘Trends, insights en winkels van morgen’ is er een levendige discussie over nieuwe ontwikkelingen. Maar echt nieuwe plannen ontstaan pas als mensen elkaar zien en spreken. Daarom organiseren 4Growth retailadvies en Qi-iQ research op 17 april  a.s. in Luno Kitchen in Hilversum de inspiratie-bijeenkomst Trends, Insights en winkels van morgen

https://www.youtube.com/watch?v=riK_fHu-Cjc

Sprekers & presentaties

drs. Inge Oeseburg, retail-expert, 4Growth marketing & retail advies

Inge presenteert diverse succesvolle (nieuwe) winkelconcepten. In haar ogen bestaat de toekomst niet uit één winnend concept, maar is juist het creëren van onderscheidend vermogen de uitdaging.

drs. Jorien Schaap, kwalitatief (retail) onderzoekster, QI-IQ research

In de huidige wereld van big data en cijfers onthult Jorien de toenemende noodzaak om juist in de harten van de shoppers te kijken. Insight-onderzoek naar de diepere motieven van shoppers laten big data pas echt leven.

drs. Klaus van den Berg, marktonderzoeker, strateeg en trendwatcher

Trendpresentatie over de nieuwe tijdsgeest. Met zijn visuele trendpresentatie reist Klaus langs in het oog springende trendsetters, hipsters en ‘early minorities’ in West-Europa.

 

Voor wie is deze bijeenkomst?

De bijeenkomst richt zich op retail-managers, FMCG-managers, business developers, beleidsmakers, redacteuren en journalisten die zich bezighouden met de wereld van morgen en graag willen sparren met geïnteresseerden uit andere bedrijven en organisaties. De groep zal in omvang beperkt zijn, zodat er maximale interactie tussen de deelnemers kan plaatsvinden. De prijs bedraagt 50 Euro inclusief drankjes (excl. BTW).

 

Organisatie & contact

De bijeenkomst vindt plaats op donderdag 17 april a.s. van 14.00-17.30 uur in LUNO Kitchen in Hilversum. Meer informatie vindt u op www.4growth.nl/bijeenkomst/.

Contactpersoon: Inge Oeseburg, tel: +31 (0) 6 30 46 77 20, inge.oeseburg@4growth.nl

Thursday 17 April 2014, 14.00-17.30 hrs, LUNO Kitchen, Hilversum
Inspiration meeting: Trends, insights and shops of tomorrow
Target group: Retail-managers, FMCG-managers, business developers, policy makers and media. The size of the group will be limited for maximal interaction between the participants.
Price: 50 Euro (excl. VAT and incl. drinks)
Location: LUNO Kitchen, Kerkstraat 63-1 (Kerkbrink), Hilversum, the Netherlands
Contact: Inge Oeseburg, tel: +31-6-30467720, inge.oeseburg@4growth.nl
www.4growth.nl/bijeenkomst/ 

www.4growth.nl

 

www.qi-iq.nl/research

 

www.klausvandenberg.com

 

Weergaven: 140

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Lookalike-race met Max Verstappen (3) vs Katja Schuurman (2) vs Michiel Muller (1)

Max Verstappen lag comfortabel op winst toen hij Picnic via de Rechtbank Amsterdam tot een schadevergoeding van 150.000 euro aan gederfde reclame-inkomsten dwong. Het Hof Amsterdam zet hier deze week een streep door

[Column] Paola Cassone: Fear of Going Out

Eindelijk is het zover! We kunnen op het terras, in een restaurant en wie weet zelfs naar de sportschool. Zijn we blij? Nou, niet echt als we een Amerikaans onderzoek van technetwerk Blind moeten geloven

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden