Nederlands MediaNetwerk

De spanning was voelbaar tijdens de Best of Customer Media uitreiking in Hotel de Goudfazant te Amsterdam. Frederic van Nierop, KLM Royal Dutch Airlines en Mirjam de Winter reikten samen negen awards uit.

Voorafgaand aan de uitreiking opende Paul Kurzeja, Creative Director van Redwood en Peter Kerkhof, hoogleraar Custom Publishing de avond. Jacintha de Graaf werd met haar scriptie Stick to the facts. The Impact of online reviews on consumer choice als winnaar van de Customer Media Scriptie Award uitgeroepen en ging naar huis met een geldprijs van 1.500 euro. Met een recordaantal van 103 inzendingen, 19 nominaties en 9 bekroningen kijkt de organisatie terug op een succesvol verloop van de Best of Customer Media 2010. De uitreiking werd mede mogelijk gemaakt door biegelaar, Wial, DHL Global Mail, Roto Smeets, colorscan, 7U, Harde K.

Excellence award
Inzending A Magazine
Opdrachtgever Akzo Nobel
Bureau Akzo Nobel

Bekroningen
Inzending Allerhande
Categorie Crossmediaal concept van het jaar
Opdrachtgever Albert Heijn
Bureau MediaPartners, Studio Room, Fabrique

Inzending Bruce
Categorie Business to business
Opdrachtgever markee
Bureau Het Salon

Inzending Tijdschrift Artis
Categorie Business to consumer
Opdrachtgever Natura Artis Magistra
Bureau Van Lennep

Inzending Helder
Categorie Interne media
Opdrachtgever Interpolis/Achmea
Bureau Maters & Hermsen Bedrijfsjournalistiek

Inzending Heineken Horizon
Categorie Interne media
Opdrachtgever Heineken International
Bureau MediaPartners Group

Inzending Spoor
Categorie Meest effectief
Opdrachtgever NS
Bureau Hoogte 80 strategische media

Inzending Yunomi
Categorie Digitale media
Opdrachtgever Unilever Benelux
Bureau Emakina

Inzending Allerhande online
Categorie Digitale media
Opdrachtgever Albert Heijn
Bureau MediaPartners, Studio Room, Fabrique

Nominaties
Inzending Zin in meer/Envie de plus – The Big Five
Categorie Crossmediaal concept van het jaar
Opdrachtgever Procter and Gamble Belgium
Bureau sQills, custom media division of Sanoma Magazines Belgium

Inzending Delta Lloyd Groep – Sterk concept
Categorie Crossmediaal concept van het jaar
Opdrachtgever Delta Lloyd Groep
Bureau Proof Reputation

Inzending Upsides
Categorie Business to business
Opdrachtgever FMO (Nederlandse Financieringsmaatschappij voor Ontwikkelingslanden)
Bureau Scripta Media

Inzending Clear Magazine Vodafone
Categorie Business to consumer
Opdrachtgever Vodafone
Bureau Boomerang Publishing

Inzending In actie
Categorie Eenmalige uiting
Opdrachtgever: Vereniging van Nederlandse Gemeenten
Bureau: Studio Pollmann, Son & Co

Inzending U&UWV Decemberspecial
Categorie Eenmalige uiting
Opdrachtgever UWV
Bureau Hemels Publishers

Inzending Alles is Infra
Categorie Eenmalige uiting
Opdrachtgever Next Generation Infrastructures
Bureau: vdbj_

Inzending Raak
Categorie Interne media
Opdrachtgever ArboNed
Bureau vdbj_

Inzending Share
Categorie Interne media
Opdrachtgever AEGON
Bureau Readershouse Brand Media

Inzending Er is post!
Categorie Meest effectief
Opdrachtgever TNT Post
Bureau JWT

Inzending CLEAR online
Categorie Digitale media
Opdrachtgever Vodafone
Bureau Born05

www.smin.nl
www.bestofcustomermedia.nl

Weergaven: 33

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Bob Gouloze: Coronablues

Ons kabinet krijgt kritiek. Over slechte communicatie en een onduidelijke aanpak. Het lijkt alsof men onvoldoende weet. Een auto bestuurt met beslagen ruiten. Meten is weten

Jeroen Verkroost: ZOOM? Doe maar niet. Houdt het internet het? Waardoor falen start-ups? Hoe blijf je creatief?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden