Nederlands MediaNetwerk

De spanning was voelbaar tijdens de Best of Customer Media uitreiking in Hotel de Goudfazant te Amsterdam. Frederic van Nierop, KLM Royal Dutch Airlines en Mirjam de Winter reikten samen negen awards uit.

Voorafgaand aan de uitreiking opende Paul Kurzeja, Creative Director van Redwood en Peter Kerkhof, hoogleraar Custom Publishing de avond. Jacintha de Graaf werd met haar scriptie Stick to the facts. The Impact of online reviews on consumer choice als winnaar van de Customer Media Scriptie Award uitgeroepen en ging naar huis met een geldprijs van 1.500 euro. Met een recordaantal van 103 inzendingen, 19 nominaties en 9 bekroningen kijkt de organisatie terug op een succesvol verloop van de Best of Customer Media 2010. De uitreiking werd mede mogelijk gemaakt door biegelaar, Wial, DHL Global Mail, Roto Smeets, colorscan, 7U, Harde K.

Excellence award
Inzending A Magazine
Opdrachtgever Akzo Nobel
Bureau Akzo Nobel

Bekroningen
Inzending Allerhande
Categorie Crossmediaal concept van het jaar
Opdrachtgever Albert Heijn
Bureau MediaPartners, Studio Room, Fabrique

Inzending Bruce
Categorie Business to business
Opdrachtgever markee
Bureau Het Salon

Inzending Tijdschrift Artis
Categorie Business to consumer
Opdrachtgever Natura Artis Magistra
Bureau Van Lennep

Inzending Helder
Categorie Interne media
Opdrachtgever Interpolis/Achmea
Bureau Maters & Hermsen Bedrijfsjournalistiek

Inzending Heineken Horizon
Categorie Interne media
Opdrachtgever Heineken International
Bureau MediaPartners Group

Inzending Spoor
Categorie Meest effectief
Opdrachtgever NS
Bureau Hoogte 80 strategische media

Inzending Yunomi
Categorie Digitale media
Opdrachtgever Unilever Benelux
Bureau Emakina

Inzending Allerhande online
Categorie Digitale media
Opdrachtgever Albert Heijn
Bureau MediaPartners, Studio Room, Fabrique

Nominaties
Inzending Zin in meer/Envie de plus – The Big Five
Categorie Crossmediaal concept van het jaar
Opdrachtgever Procter and Gamble Belgium
Bureau sQills, custom media division of Sanoma Magazines Belgium

Inzending Delta Lloyd Groep – Sterk concept
Categorie Crossmediaal concept van het jaar
Opdrachtgever Delta Lloyd Groep
Bureau Proof Reputation

Inzending Upsides
Categorie Business to business
Opdrachtgever FMO (Nederlandse Financieringsmaatschappij voor Ontwikkelingslanden)
Bureau Scripta Media

Inzending Clear Magazine Vodafone
Categorie Business to consumer
Opdrachtgever Vodafone
Bureau Boomerang Publishing

Inzending In actie
Categorie Eenmalige uiting
Opdrachtgever: Vereniging van Nederlandse Gemeenten
Bureau: Studio Pollmann, Son & Co

Inzending U&UWV Decemberspecial
Categorie Eenmalige uiting
Opdrachtgever UWV
Bureau Hemels Publishers

Inzending Alles is Infra
Categorie Eenmalige uiting
Opdrachtgever Next Generation Infrastructures
Bureau: vdbj_

Inzending Raak
Categorie Interne media
Opdrachtgever ArboNed
Bureau vdbj_

Inzending Share
Categorie Interne media
Opdrachtgever AEGON
Bureau Readershouse Brand Media

Inzending Er is post!
Categorie Meest effectief
Opdrachtgever TNT Post
Bureau JWT

Inzending CLEAR online
Categorie Digitale media
Opdrachtgever Vodafone
Bureau Born05

www.smin.nl
www.bestofcustomermedia.nl

Weergaven: 33

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden