Nederlands MediaNetwerk

Op 19 juni om 17:00 uur start RTL4 met een nieuw programma Ambassadeur voor 1 dag. In de eerste aflevering vertolkt Sandra Schuurhof de rol van ambassadeur die door middel van een ludieke actie de Hersenstichting onder de aandacht brengt. 

De actie van Sandra Schuurhof, bekend van RTL Boulevard, RTL Nieuws en Wat vindt Nederland, speelt zich af in Achtmaal, vlakbij Roosendaal.  Zij trekt een dag lang op met de 45-jarige Anouk. Anouk werd op haar 28ste getroffen door een hersenbloeding, waardoor zij onder andere een coördinatie- en geheugenstoornissen heeft en letterlijk altijd de weg kwijt is, zelfs binnen het schoolgebouw van haar zoontje. Daarom gaat Schuurhof zoveel mogelijk mensen oproepen naar het doolhof in Achtmaal te komen. Iedereen moet de weg door het doolhof zien af te leggen en aan het eind van het traject wacht een aantrekkelijke prijs. In het doolhof kunnen mensen ervaren hoe het voelt om de weg kompleet kwijt te zijn.

In de tweede uitzending – op 26 juni om 17:00 uur – trekt Joep Sertons, acteur uit Goede Tijden Slechte Tijden, trekt op met de 52-jarige Marc. Hij kreeg drie jaar geleden een herseninfarct. Marc loopt als gevolg hiervan slecht en hij neemt de dingen om hem heen nog maar gedeeltelijk waar, met als gevolg dat hij zijn grote passie voor autorijden heeft moeten opgeven. Sertons organiseert voor hem een quad-race in Zandvoort. Deelnemers maken een kans op een figurantenrol bij GTST en een rondleiding op de set door Joep Sertons zelf.

Dit hele jaar organiseert de Hersenstichting uiteenlopende activiteiten in het kader van de voorlichtingscampagne Leven na een beroerte. In januari werd via radio- en televisiecommercials aandacht gevraagd voor Karakterveranderingen die het gevolg kunnen zijn van een beroerte. Eind september gaat de Hersenstichting aandacht vragen voor chronische vermoeidheidsklachten die levenslang na een beroerte kunnen optreden. 

www.hersenstichting.nl

www.rtl.nl  

 

Weergaven: 553

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

[Column] Niels Bruinsma: Wat doet corona met ons surf-, kijk- en luistergedrag?

Hoewel we gehoopt hadden deze tweede coronagolf te vermijden, zitten we er helaas toch middenin. Tijdens de eerste golf hebben we veelvuldig media-updates gemaakt, waarin met name de mediaconsumptie centraal stond

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Wat er mankeert aan alleen samen

Bij de lancering van de meest besproken app sinds Pokémon Go, de Coronamelder, zag ik dat de volgende pay-off Alleen samen krijgen we corona onder controle nog steeds wordt gebruikt

Jeroen Verkroost: Over platencontracten, Facebook en Crocs

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden