Nederlands MediaNetwerk

Nieuwe website BestWineRoutes.com gelanceerd


Alle wijnhuizen in Googlemaps en het navigatiesysteem
Utrecht. Zaterdag 29 mei a.s. vindt om 14.00 uur de lancering van de nieuwe website
BestWineRoutes.com plaats in de Utrechtse vestiging van Henri Bloem’s Wijnkoperij. Harold Hamersma, dé wijnjournalist van het Parool, zal de website officieel lanceren. De website BestWineRoutes.com is de enige in de wereld die wijnhuizen toont via Googlemaps. In eerste instantie alleen nog van Frankrijk en Nederland (12.000 wijngaarden). Stapsgewijs zal de site uitgebreid worden met andere landen. Naast locaties van wijnhuizen geeft de site recensies van bezoeken aan wijnhuizen. Daarmee is BestWineRoutes de ideale reispartner voor wijnliefhebbers.
BestWineRoutes brengt het wijnhuis bij je thuis BestWineRoutes.com brengt het verhaal van de wijnmaker in beeld door foto’s, video’s en recensies van wijnhuizen. Met name door de enorme database van wijnhuizen, behoort verdwalen op zoek naar dat ene wijnhuis tot de verleden tijd. Zeker omdat alle adressen per wijnstreek eenvoudig te downloaden zijn naar het navigatiesysteem. Initiatiefnemer Martijn Rademakers over de site: ‘Wijnliefhebbers kennen het gevoel en de beleving. Die speciale wijn, geproefd tijdens een mooie vakantie, smaakt thuis nog veel beter bij de herinnering aan dat mooie Château. BestWineRoutes brengt het verhaal van de wijnmaker bij je thuis, waardoor de vakantieganger vooraf beter een selectie kan maken en alvast kan voorgenieten. Maar nagenieten mag natuurlijk ook.’
Samenwerking met Henri Bloem’s Wijnkoperij en Unieboek BestWineRoutes is een samenwerking aangegaan met Henri Bloem’s Wijnkoperij. De database van alle verkochte wijnen van Henri Bloem’s Wijnkoperij is daarmee gekoppeld aan de database van BestWineRoutes. Eenmaal terug van vakantie kan de wijnliefhebber via BestWineRoutes.com zijn voorraad favoriete wijn aanvullen en blijft de herinnering levend. Voor deze gelegenheid heeft Henri Bloem’s Wijnkoperij een speciaal wijnpakket samengesteld: Tour de France. Dit wijnpakket is via de website van BestWineRoutes te bestellen. Naast BestWineRoutes heeft de website ook een speciale boekenpagina BestWineBooks.nl. Deze boekenafdeling is een samenwerking met uitgeverij Unieboek. Alle aanraders op wijngebied zijn hier te bestellen.
Programma lancering zaterdag 29 mei: 14.00 uur Ontvangst 14.30 uur Welkomstwoord Martijn Rademakers, BestWineRoutes.com 14.35 uur Officiële lancering website Harold Hamersma, wijnjournalist het Parool 14.40 uur Korte toelichting op mogelijkheden website door Martijn Rademakers 14.45 uur Harold Hamersma vertelt i.c.m. een proeverij over zijn nieuwste boek ‘Wijnreis door mijn lichaam’ 15.00 uur Wijnproeverij 'gezonde wijnen' 17.00 uur Einde bijeenkomst
Locatie: Henri Bloem’s Wijnkoperij, Adriaen van Ostadelaan 12 in Utrecht

Weergaven: 67

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden