Nederlands MediaNetwerk

Het culinaire tijdschrift Wining&Dining is geschikt gemaakt voor de iPad. Het herfstnummer is vanaf nu te verkrijgen bij www.MagZine.nu. De digitale versie van Wining&Dining is te downloaden voor €0,99. Het magazine wordt aangeboden als een voor de iPad geoptimaliseerd bestand en kan gelezen worden met diverse gratis apps.

Uitgever Joost Broeren:”Met de komst van de iPad is een nieuw tijdperk aangebroken voor de distributie van tijdschriften. MagZine.nu stelt ons in staat om in te spelen op deze trend. Voor minder dan 1 euro kan nu ook de digitale lezersgroep genieten van een inspirerend culinair magazine dat in de winkel €5,50 kost”.

Wining&Dining is het magazine voor fijnproevers. Het verschijnt 4 keer per jaar in een oplage van 30.000. Wining&Dining staat boordevol smakelijk gerechten uit binnen- en buitenland, elk voorzien van uitgekiende wijnadviezen. In ieder nummer heerlijke menu’s die de verschillende seizoenen in de keuken brengen en interessante reportages over diverse culinaire producten, (wijn) streken, kookreizen en chef-koks. Altijd met bijbehorende recepten. Daarnaast volgt Wining&Dining de laatste trends op culinair gebied en houdt daarmee de lezer op de hoogte van de nieuwste keukensnufjes, lekkerste kookboeken en de leukste culinaire evenementen.

MagZine.nu is een nieuw distributiekanaal waar consumenten hun e-magazine kunnen kopen. Binnenkort komt MagZine.nu uit met een nieuwe iPad app. De MagZine.nu app biedt de consument een natuurlijke manier van digitaal lezen. Door het tijdschrift bladeren gaat intuïtief en via een navigatiebalk met thumbnails, kleine afbeeldingen van iedere pagina. Bovendien onthoudt de app waar de lezer is gebleven. De MagZine.nu app is automatisch geïntegreerd met www.MagZine.nu en kent een gemakkelijk en veilig betalingssysteem. De gekochte tijdschriften worden overzichtelijk opgeslagen in de app.

www.wining-dining.nl
www.magzine.nu

www.twitter.com/winingdining

Weergaven: 47

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Amanda Bosma, Audio & Content Lead bij JUKE

Amanda Bosma is Audio & Content Lead bij JUKE. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Marianne van Soomeren: Wie heeft de grootste banaan?

Op 8 oktober was het Screenforce Day, de dag dat we met zijn allen het medium televisie vieren. Op het podium was het een komen en gaan van onze broadcasters die met ronkende verhalen en flitsende filmpjes vertelden over hun eigen successen en avonturen op digitaal en datagebied

Jeroen Verkroost: AI, voice bij DPG Media, Instagram Threads, Mediamonitor, Kramp, zoektocht  

Staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken) ‘ziet kansen in de mogelijkheden van kunstmatige intelligentie om menselijk denkvermogen te imiteren en zelfstandig problemen op te lossen’

Jeroen Verkroost: Zuckerberg behind the scenes? Wat zijn de populairste apps? Een million mile Tesla? Personaliseren, hoe dan?

The Verge wist de hand te leggen op twee uur exclusive leaked audio van interne meetings van Mark Zuckerberg met zijn personeel. De Facebookmedewerkers stellen vragen, onder andere over de koers en toekomst van het bedrijf

[Column] Machiel Verkuyl: Scrollzombies

Je kent het fenomeen wel: de scrollzombie. Wandelend door de stad zie ik ze overal. Eerst stonden ze alleen bij de bushalte of op het perron. Soms een enkeling, op een hoek van een straat of rokend

[Column] Michiel Rotteveel: Breaking news - Unilevers crossmedia meetmodel

Vorige week was het zover. Unilever maakt bekend dat het haar eigen crossmedia meetmodel aan het testen is en dat de eerste resultaten hoopvol zijn. Behalve een bericht op de gebruikelijke kanalen, heb ik er niet veel over gelezen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden