Nederlands MediaNetwerk

Nina Verhaag en Joska van de Akker winnaars JongeHonden RAB radio pitch

Nina Verhaag en Joska van de Akker zijn de winnaars van de JongeHonden RAB radio pitch. In totaal hebben 15 teams meegestreden en zijn 24 concepten ter beoordeling aan de jury voorgelegd.

 

De jury bestond uit Marcel Walvisch van FC Walvisch, Edward van Tilburg van Roorda Reclamebureau en George Bohlander van RAB.

 

Het winnende concept  foute stem wordt vanaf 29 augustus twee weken uitgezonden op alle belangrijke radiostations. In totaal zo’n 42 radiostations: de landelijke publieke zenders Radio 1 en Radio 2 en 3FM, de landelijke commerciële stations zoals Radio 538, Sky Radio, Q-music, Radio Veronica, 100% NL, SLAM!FM, Kink FM, Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM, BNR Nieuwsradio, Radio 10 Gold en Classic FM. Daarnaast de regionale commerciële zenders van E Power en de regionale publiek zenders van ORN Radio

 

De JongeHonden hebben concepten ontwikkeld om luisteraars op te roepen om naar de website te gaan www.debesteradiocommercial.nl en hun stem uit te brengen op de beste radiocommercial 2011.

 

In de commercials reageert Nederland massaal op de oproep op te stemmen. Echter er is een misverstand, want het gaat niet om de beste spreekstem maar om te stemmen op de beste radiocommercial van 2011. Er worden verschillende versies ingezet die gericht zijn op diverse doelgroepen. Beluister de commercials.


De commercials zijn opgenomen door studio FC Walvisch. Op 6 oktober worden de RAB Radio Awards voor de derde keer uitgereikt. Naast deze publieksprijs worden er ook prijzen uitgereikt door de vakjury voor de profit en de non-profit sector en wordt de radio-adverteerder van het jaar bekendgemaakt

www.debesteradiocommercial.nl

Weergaven: 250

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Bob Gouloze: Coronablues

Ons kabinet krijgt kritiek. Over slechte communicatie en een onduidelijke aanpak. Het lijkt alsof men onvoldoende weet. Een auto bestuurt met beslagen ruiten. Meten is weten

Jeroen Verkroost: ZOOM? Doe maar niet. Houdt het internet het? Waardoor falen start-ups? Hoe blijf je creatief?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden