Nederlands MediaNetwerk

NRC Media gaat per 1 januari 2011 van meer diensten van het persbureau Novum gebruikmaken. De flexibele en innovatieve opstelling van Novum is voor de hoofdredactie van NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl de belangrijkste reden om voor dit persbureau te kiezen. Op dit moment maakt NRC Media voor buitenlandse
berichtgeving, foto’s en beurskoersen al gebruik van de diensten van Novum, dat dit jaar tien jaar bestaat. Dit pakket wordt nu uitgebreid met de Novum Nieuwsdienst voor sectoren als binnenland, economie en sport. Het contract met persbureau ANP wordt niet verlengd.

De kranten en sites van NRC Media hebben kwaliteitsjournalistiek hoog in het vaandel staan, waarbij de eigen toon en kleur van de berichtgeving van groot belang is. De mogelijkheden die Novum biedt op het terrein van bijvoorbeeld actuele agenda-overzichten stellen de journalisten in staat om de berichtgeving voor de lezers van NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl op het gewenste niveau te houden.

www.nrcmedia.nl
www.novumnieuws.nl

Weergaven: 62

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Ralph Mens op 24 December 2010 op 23.02
"De flexibele en innovatieve opstelling van Novum is voor de hoofdredactie van NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl de belangrijkste reden om voor dit persbureau te kiezen." Komkom, het gaat natuurlijk in de eerste plaats om de centen... Novum is een stuk goedkoper dan het ANP. Niet zo moeilijk als je gewoon de stukjes van de concurrent overschrijft. Dat was althans de gewoonte bij Novum toen ik zelf voor het ANP werkte. Weet niet of het inmiddels verbeterd is, maar toch jammer dat NRC voor de centen kiest en niet voor de kwaliteit.

Interviews

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden