Nederlands MediaNetwerk

Bij
Boomerang heerst een ongekende dynamiek. Alleen al in de afgelopen dagen kwam
Diesel als nieuwe klant binnen, werd een mooie campagne gedaan voor
KPN en nu is er de introductie van
Feest.je. Grijpen wij de telefoon en bellen wij
Olivier Wegloop, creatief directeur bij
Boomerang.
Dag Olivier, hoe is het met je? 'Ik heb geen klachten. Er is genoeg te eten, schoon drinkwater, geen oorlog en we zijn gezond. Het kan niet beter.'
En met Boomerang dan, sterker uit de crisis tevoorschijn gekomen? 'De crisis wakkert het ondernemersvuur aan. We staan op scherp. In termen van innovaties, elan en slagkracht zijn we sterker geworden. Maar ook wij hebben flink moeten inleveren. Of zoals Nitzsche het verwoordt: "Wat je niet doodt, maakt je sterker."'
Wat is Feest.je? Vertel alles! 'Ik adviseer je het zelf te proberen. De beta versie staat in de App-store. Heb je geen iPhone, check dan de webversie op
http://m.feest.je. Met Feest.je in combinatie met GPS op je telefoon kun je kijken waar je vrienden uithangen in de stad en zelf aangeven waar je bent. Het is een gezamenlijke onderneming van internetondernemers
Boris Velthuijzen
Van Zanten & Patrick de Laive,
Innovatio en
Boomerang. Voor Boomerang is Feest.je een geweldige kans om de missing link op te vullen tussen locaties en de zoekende consument. Feest.je is meer dan het zoveelste geintje. Locatiegebonden sociale netwerken hebben de toekomst. Je ziet van alles migreren naar het mobieltje: GPS, internet, Googlemaps, Facebook en nog veel meer. Feest.je combineert deze functionaliteiten en brengt het terug tot een simpele manier van communiceren met de mensen uit je netwerk. Vier voorbeelden die het gebruiksgemak van Feest.je illustreren: Je staat op het Leidseplein en checkt Feest.je om te zien welke bekenden van jou in Paradiso, de Melkweg of elders in de buurt zijn zijn; Je bent op LowLands en deelt met je vrienden op Feest.je bij welke tent je uithangt; Het is vrijdagmiddag en je kijkt op Feest.je bij welke kroeg het groepje hangt waarmee je wilt borrelen en; Op Feest.je kun je evenementen aankondigen en vrienden uitnodigen voor feestjes.'
Wat zijn de ambities van Boomerang voor de tweede helft van 2010? 'Onze ambitie is al 17 jaar hetzelfde: Merken met met mensen verbinden op een toffe manier; jong creatief talent een podium bieden; het culturele aanbod promoten en ons leven te beteren en een glimlach op jouw gezicht toveren. Voor de tweede helft van dit jaar komt dat vooral tot uitdrukking in
Feest.je, het uitbouwen van
Boomerang Create,
Bureau1835 en onze customer media tak
Boomerang.
Wat is het laatste nieuws? 'Ik geef je een primeur. Je weet, we maken de uitgaansmagazines voor Rotterdam (NL10), Amsterdam (NL20), Den Haag (NL70) en Utrecht (NL30). Dikke kans dat we na de zomer NL50 in Groningen lanceren.'
www.boomerang.nl

Weergaven: 63

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Lookalike-race met Max Verstappen (3) vs Katja Schuurman (2) vs Michiel Muller (1)

Max Verstappen lag comfortabel op winst toen hij Picnic via de Rechtbank Amsterdam tot een schadevergoeding van 150.000 euro aan gederfde reclame-inkomsten dwong. Het Hof Amsterdam zet hier deze week een streep door

[Column] Paola Cassone: Fear of Going Out

Eindelijk is het zover! We kunnen op het terras, in een restaurant en wie weet zelfs naar de sportschool. Zijn we blij? Nou, niet echt als we een Amerikaans onderzoek van technetwerk Blind moeten geloven

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden