Nederlands MediaNetwerk

Ondernemers regelen online buitenreclame voortaan eenvoudig zelf via Suurlandonline.nl

Inge Vos (SOOOH): 'Dit wordt een gamechanger'

EINDHOVEN – Ondernemers konden al zelf reclamecampagnes runnen op Facebook en bij Google. SOOOH biedt ondernemers nu vergelijkbare vrijheid bij digitale buitenreclame. Het mkb kan voortaan rechtstreeks outdoor advertenties vormgeven, uploaden, plannen, publiceren en betalen. Dat is een wereldprimeur.

Buitenreclame was nog nooit zo simpel en betaalbaar, zegt Inge Vos, medeontwikkelaar van deze applicatie. “Ondernemers kunnen nu online via het portal www.suurlandonline.nlrechtstreeks hun digitale outdoor reclame regelen. Door het selfservice portal kunnen we veel scherpere tarieven aanbieden. Wij verwachten dan ook dat dit een gamechanger gaat worden binnen digital out-of-home advertising.”

Met behulp van het zeer gebruikersvriendelijke CMS SmartLoop, dat een voor iedereen te begrijpen advertentie editor bevat, kunnen gebruikers eenvoudig zelf een advertentie opmaken. De advertenties kunnen vervolgens worden gepubliceerd op de lokale digitale informatiezuilen van SOOOH.

SOOOH heeft op dit moment zo’n 200 digitale systemen draaien in zo’n 45 Nederlandse gemeenten en er wordt stevig aan de weg getimmerd om dat aantal uit te breiden. “We verwachten dat dit innovatieve platform daar een cruciale rol bij zal spelen”, zegt directeur Theo Verhallen.

Het bedrijf uit Eindhoven heeft ruim 30 jaar ervaring op het gebied van outdoor reclame en is vooral bekend van de plattegrondkasten. Sinds 7 jaar heeft SOOOH met succes de focus verlegd naar digitale out-of-home communicatie.

Weergaven: 56

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Aldo Breed over zijn deelname aan de Media Rally 2018

Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Aldo Breed rijdt mee met het Kiesjefolders.nl team. Wij spreken hem

[Interview] Martin van Epen over de Media Rally

Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Martin van Epen neemt deel met het Windowsketch team. Wij bellen hem

[Interview] Jelle Kolleman over zijn deelname aan de Media Rally 2018

Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Jelle Kolleman rijdt mee met het MADE.FOR.DIGITAL team. Wij bellen hem

[Interview] Jan Slagter: De publieke omroep is er niet alleen voor de grachtengordel

Na 16 jaar MAX is omroepdirecteur Jan Slagter gepokt en gemazeld in het bereiken van de Nederlandse ouderen, maar ook in het incasseren van plan-na-plan van een grillige overheid. Het leverde hem de 45e plek op in DeMedia100 2018

[Interview] Gerrit Reinders over de deelname aan de Media Rally 2018

Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Gerrit Reinders neemt deel met het Adcombi team. Wij bellen hem

Dag Gerrit, kun jij Adcombi introduceren?

Adcombi maakt local advertising schaalbaar, dynamisch en zorgt op die manier…

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Femke Leemeijer: Baas in eigen bubbel!

Martijn van Dam, laat mij met je algoritmes met rust en koers liever op een Nederlandse mediawereld waarin de NPO geen oneerlijke concurrent meer is van de onafhankelijke kwaliteitsjournalistiek in dit land

[Column] Folkert Langeveld (MediaCom): Voice marketing is dood!

We houden van de hypes, maar we houden minstens zoveel van het doodverklaren. Tv is al jaren dood, radio stervende. E-mailmarketing ligt six feet under en de laatste tijd doen vooral influencers het goed in de doodverklaringen. Hoe het gaat met Facebook? Dood dus

[Column] Sietse Pots: Multinationals, was met de fiets gegaan

Hoe pijnlijk een foto een beeld kan bevestigen, bleek toen ik vanochtend de Volkskrant opensloeg. Het geblindeerde busje vol topmannen van multinationals, gefotografeerd vanachter de hekken en tussen de bosschages rondom

[Column] Mandy van der Wal: Verkering

De afgelopen weken hebben we behoorlijk veel dates gehad, met RTL én met Talpa. Deze afspraakjes verliepen goed en beide partijen delen onze mening dat we de consument centraal moeten stellen en voor hen met de juiste oplossing moeten komen. Inmiddels hebben wij snuffelverkering met RTL en Talpa

[Column] Michiel Veugelers: Succes gegarandeerd met een Cinematic Universe. Toch?

Je laatste film vermarkten gaat een stuk makkelijker door die te koppelen aan voorgaande successen in een Cinematic Universe. Het gaat alleen niet altijd goed

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden