Nederlands MediaNetwerk

Ondernemers-inspiratie op ACE.TV, www.ace-ondernemersvuur.tv

ACE.TV is een inspirerend internet portal met video-interviews met succesvolle ondernemers, die hun opleiding aan een Amsterdamse hogeschool of universiteit (VU, UvA, HvA, inHolland) hebben gevolgd.

Vanaf 19 november 2009 biedt ACE.TV een half jaar lang, wekelijks op donderdag een diepgaand interview met een inspirerende ondernemer over hun ondernemerschap. De interviews worden gehouden door Edo van Santen. ACE.TV is te zien op www.ace-ondernemersvuur.tv, case-amsterdam en Talk&Do.TV.

Bij de lancering van ACE.TV zijn de volgende ondernemers te zien:
19/11/2009: Egbert van Keulen, Myngle,
19/11/2009: Jeroen van den Brink, DiningCity, de Nationale Restaurantweek en Seatme
19/11/2009: Menno Thijssen, Bedrijfssimulaties.nl en CareeriD
26/11/2009: scheepsbouwer Henk de Vries van Feadship
03/12/2009: Arsha Ansari Gilani, i-knowledge
10/12/2009: Huub de Wilde, Aannemersbedrijf Huub de Wilde
17/12/2009: Alex Verkade en Yuri Matteman, DePraktijk
07/01/2010: Martijn Beversluis, TukTuk Company
14/01/2010: Thijs Blankevoort, BubbKuyper Veilingen
21/01/2010: Jacob Gelt Dekker, ondernemer, filantroop, ethicus, schrijver
28/01/2010: Antoinette van Alphen, MTV Outdoor Europe
04/02/2010: Marja Ruigrok, Ruigrok Netpanel
Overige geïnterviewden en data, zie www.ace-ondernemersvuur.tv

Doel: Het stimuleren van ondernemerschap onder (aankomend) studenten op een hoogwaardige, kwalitatieve en aansprekende wijze, aansluitend op de beleveniswereld en gebruikte kanalen van de doelgroepen.
a. Studenten aan h/u die een Minor Ondernemerschap kunnen gaan volgen;
b. Scholieren aan vooropleidingen;
c. Alumni van de h/u;
d. (Potentiële) Sponsors en financiers van de opleidingen.

ACE.TV wordt mede mogelijk gemaakt door Talk&Do.TV. www.ace-ondernemersvuur.tv

Weergaven: 65

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Startup Competitie] Tim van der Bilt over Maze-One

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Tim van der Bilt van Maze-One

[Startup Competitie] Rens Plandsoen over We All Ride

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rens Plandsoen van We All Ride

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden