Nederlands MediaNetwerk

Het interactieve communicatiebureau .bone heeft Patty vander Aa (25) aangesteld als digital creative. Ze zal het creatieve team op copy en (video)concept versterken. Met deze uitbreiding zet .bone de groei van 2010 door.

Van der Aa werkte hiervoor als lead interactive editor bij Born05. Hier was ze onder meer hoofdredacteur van Ticket Magazine (Schiphol) en ontwikkelde ze de videotak van het bedrijf. Daarnaast werkte ze als copywriter voor de digitale magazines van onder andere KLM, Vodafone en Bol.com. In 2010 won ze hiermee de internationale titel Digital Magazine Writer of the year en leverden haar werkzaamheden bovendien nog twee FWA’s (Favorite Website Awards) op.

Van der Aa: “Met alleen een leuk verhaal red je het niet. Je moet je doelgroep leren kennen om ze met de beste combinatie tussen tekst, beeld en interactie te bereiken. Hoe goed een concept ook is, de uitvoering is minimaal zo belangrijk. Het totaalplaatje moet kloppen. Ik kijk er naar uit iets extra’s toe te voegen aan het totaalplaatje van .bone.”

www.bone.nl

Weergaven: 284

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden