Nederlands MediaNetwerk

Mobiel personen zoeken met nieuwe 123people-apps op Android en iPhone

Personenzoekmachine 123people heeft onlangs twee nieuwe applicaties voor smartphones gelanceerd: een compleet vernieuwde versie voor iPhone (vanaf iOS 4.0) en een debutant op Android (Android 2.1 en hoger). De apps zijn beide in de Nederlandse taal beschikbaar én volgens het Oostenrijks bedrijf geoptimaliseerd voor de lokale markt. Gebruikers in Nederland kunnen ook informatie vinden over personen via de apps op sociale netwerken zoals Hyves, Mindz en Schoolbank, naast uiteraard Twitter, LinkedIn en Facebook.

Met de applicaties van 123people kan de bezitter van een iPhone of Android-telefoons zoals Samsung Galaxy, HTC Desire of Sensation of de LG Optimus twee dingen doen:

  • Informatie vinden, zoals sociale profielen, e-mailadressen of foto's, over vrienden, bekenden, zakenrelaties of familieleden door hun naam te zoeken met de applicaties van 123people.
  • Hun eigen digitale voetafdruk controleren door geregeld een 'ego search' te doen, eventueel ongewenste informatie te (laten) verwijderen of privacyinstellingen te wijzigen.

Drie coole features

In de nieuwe 123people-apps zitten drie coole features volgens Alex Löffler, senior productmanager mobile bij 123people in Oostenrijk:



Link naar de video van 123people

  1. Met long press op de zoekbalk kun je automatisch vanuit je eigen contactenlijst een (moeilijke) naam opzoeken.
  2. Met de sidebar 'veeg' je in een duimbeweging het menu open, waarmee je uit de verschillende categorieën kunt kiezen, zoals Profielen, Afbeeldingen, Weblinks of Documenten.
  3. Elk zoekresultaat is eenvoudig te delen met Facebook, Twitter of via e-mail.

 

De 123people apps zijn in het Nederlands te downloaden vanuit de Apple Store of in de Android Market (of zoek "123people personen zoeken").

Weergaven: 872

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de nieuwe coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden