Nederlands MediaNetwerk

POM Wonderful introduceert fruitige granaatappel en cranberry blend

De meest pure granaatappelsap op de Nederlandse markt komt met een nieuwe, fruitige blend rijk aan anti-oxidanten en heerlijke smaken. POM Wonderful granaatappel en cranberry 100% sap combineert het beste van de twee gezondste sappen in één fles.

POM Wonderful, de grootste producent van de Californische Wonderful granaatappelsap, komt met een nieuwe smaak op de Nederlandse markt: granaatappel en cranberry 100% sap. De zoete smaak van de Wonderful granaatappels combineert perfect met de typische lichtzure, knapperige smaak van cranberry’s. De sap is volledig puur en kent geen toegevoegde suikers, kustmatige ingrediënten of goedkope vulsappen.

Goed om te weten is dat POM Wonderful zelf het gehele productieproces van de granaatappelsappen in eigen beheer heeft: van boom tot fles. De vruchten worden met de hand geplukt en in eigen fabriek verwerkt en geperst. De flesjes sap worden bij het vullen onmiddellijk gepasteuriseerd waardoor zowel de smaak als de hoeveelheid polyphenol anti-oxidanten behouden en consistent blijven. POM Wonderful besteed al even veel zorg aan de productie van zijn granaatappel fruitblends door enkel de meest pure fruitsappen te selecteren die tevens perfect passen bij de unieke zoete smaak van de Wonderful granaatappels. Het resultaat is een frisse mix van granaatappels en cranberry’s die de zintuigen prikkelt en tegelijkertijd het lichaam voedt met krachtige polyphenol anti-oxidanten.

Een Brits onderzoek uit 2010 naar 36 commerciële Europese fruitsappen heeft aangetoond dat de granaatappelsap van POM Wonderful het hoogste scoort op zowel de dosis anti-oxidanten alsmede op de meest authentieke smaak granaatappelsap. Enkel wanneer een sap 100% puur is mag het zichzelf een goede bron van anti-oxidanten noemen. Onderzoek toonde echter aan dat veel granaatappel producten veel minder pure sap bevatten dan aangegeven stond op de verpakking. Pom Wonderful werd in dit onderzoek wel bestempeld als helemaal puur.

Granaatappel en cranberry 100% sap komt in flesjes van 236ml voor € 1,89 Euro en 750 ml voor € 3,75 Euro en is vanaf eind februari te vinden op de afdeling gekoelde vruchtensappen.

www.pomwonderful.nl




Weergaven: 110

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden