Nederlands MediaNetwerk

Samen Bereik je Meer en Samen heb je Meer Bereik

Samen Sterk Ondernemen !

 

 Het is onze ambitie om voor starters, ZZP’ers en (kleinere) bedrijven hét digitale informatieplatform te zijn. 
 Eén ingang waar de ondernemer terecht kan voor de antwoorden op al zijn/haar vragen. Dé plek om actuele
 en betrouwbare informatie te halen, opleidingen te volgen, contact te leggen met klantgerichte,
 deskundige professionals en ervaringen uit te wisselen met andere ondernemers.

 Bij C4B wordt alle informatie verzameld, de betrouwbaarheid getoetst en de actualiteit in de gaten gehouden.
 Binnen de community is deze informatie makkelijk toegankelijk voor alle deelnemende ondernemers.
 Daarnaast bieden we de ondernemer de gelegenheid om via online cursussen en trainingen de eigen
 kennis te vergroten en vaardigheden te ontwikkelen. Wij differentiëren ons van andere communities door:

   1. De samenwerking met betrouwbare, deskundige partners op alle belangrijke kennisgebieden.
      Deze KennisPartners delen hun expertise met de aangesloten ondernemers, beantwoorden vragen
      en kunnen tegen betaalbare prijzen worden ingehuurd als de ondernemer behoefte heeft aan meer
      ondersteuning.

   2. Een online Business University waar de ondernemer tegen sterk gereduceerde prijzen toegang krijgt tot
      door de KennisPartners ontwikkelde – instructievideo’s en korte trainingen.

   3. Een volledig geïntegreerd e-learning platform dat de ondernemer de mogelijkheid biedt om flexibel te
      studeren. Leden van de community kunnen volledig digitaal hun eigen leerbehoefte in kaart brengen,
      professionele (betaalde en onbetaalde) cursussen en trainingen volgen in ieder gewenst tempo en met
      behulp van tussentijdse toetsen de eigen vorderingen meten.

 Wij spelen hiermee in op een groeiende behoefte in de markt en kunnen ons op basis van de bovenstaande
 drie differentiatiefactoren voldoende onderscheiden van andere communities. Dit zal voor onze doelgroep
 van grote toegevoegde waarde zijn om succesvol te kunnen ondernemen.

Community4business Samen Bereik je Meer en Samen heb je Meer Bereik.

Weergaven: 72

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

[Column] Paola Cassone: Imagine

Veertig jaar geleden, op 8 december 1980, is John Lennon door een ex-fan vermoord. Zijn culturele bijdrage aan onze maatschappij is volgens mij enorm, maar ik ben een hardcore fan en daardoor ben ik bevooroordeeld

Jeroen Verkroost: Fair Play Pays, Search Trends, Engeland 51e staat van Amerika, holografie is hier

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden