Nederlands MediaNetwerk

Sanoma: Cosmopolitan mediapartner Triumph Inspiration Award

Triumph heeft voor de Triumph Inspiration Award het glossy magazine Cosmopolitan als mediapartner op de Nederlandse markt aangetrokken. De glossy biedt Triumph een perfect platform om het merk binnen de doelgroep van vrouwen tussen de 18-35 jaar die veel interesse hebben in fashion te versterken. Sanoma Uitgevers gaat voor de eerste keer een dergelijke samenwerking aan met het internationaal gerespecteerde lingeriemerk, dat nu voor het derde jaar de Triumph Inspiration Award organiseert. De samenwerking heeft als doel de Triumph Inspiration Award nationaal op de kaart te zetten. Met name door de inzet van print, online, instore promotion, een event, PR en social media. De Triumph Inspiration Award is een wereldwijde lingerie ontwerpwedstrijd, waar 28 landen aan mee doen. De afgelopen maanden hebben in Nederland ruim 130 jonge, getalenteerde modestudenten zich laten uitdagen voor de Triumph Inspiration Award van 2010. Zij ontwierpen een lingerieset met als inspirerend design motto
Shape Sensation. In totaal zijn er 12 modestudenten genomineerd voor de nationale finale die op 15 juni plaatsvindt in Amsterdam. De Nederlandse vakjury bestaat uit o.a:
Claudia Straatmans (hoofdredacteur Cosmopolitan),
Anne Marie Commandeur (trendforecaster, oprichtster stijlinstituut),
Carine van de Broeck (productmanager Triumph) en het Nederlands mode ontwerpersduo
Truus Spijkers en
Riet
Spijkers. Zij selecteren uit de 12 finalisten de uiteindelijke Nederlandse winnaar, die een plek krijgt in de internationale Grand Finale in september in Londen. Het winnende lingerieontwerp van Nederland mag naar de internationale Grand Finale in Londen. Daarnaast krijgt de winnaar 1000 euro en een jaarabonnement op Cosmopolitan. Het winnende ontwerp van de internationale Grande Finale wordt aangepast tot een commercieel kledingstuk en in een beperkte uitgave in productie genomen. Deze wordt wereldwijd verkocht in geselecteerde winkels van Triumph. Naast de nationale vakjury winnaar is er dit jaar ook een Nederlandse publiekswinnaar. De creaties van alle 12 finalisten zijn te zien op
www.cosmopolitan/triumph. Iedereen die een stem uitbrengt op zijn/haar favoriete ontwerp, maakt direct kans op fantastische prijzen. Stemmen kan nog tot 4 juni.
www.cosmopolitan.nl/triumph
www.sanoma-uitgevers.nl

Weergaven: 37

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: Disney+ zal een succes worden (en dit zijn de risico's)

Ik denk wel dat Netflix voorlopig nog marktleider blijft, zeker wereldwijd met ruim 150 miljoen aansluitingen, maar de komst van Disney gaan ze voelen

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden