Nederlands MediaNetwerk

Sanoma media: vtwonen opent unieke lifestylewinkel in Amsterdam

Woontijdschrift vtwonen opent haar eerste lifestylewinkel in Amsterdam. Vandaag gaan de deuren open van een tijdelijke vtwonen winkel vol leuke, mooie en bijzondere (woon)producten.

De Pop Up Shop aan de Haarlemmerdijk 41 in Amsterdam wordt door promotieteams vanaf 26 april in de directe omgeving volop onder de aandacht gebracht. Naast querrilla-acties worden ook speciale kaarten selectief uitgedeeld waarmee in de Pop Up Shop producten met korting kunnen worden gekocht. Naast het tijdschrift, de boeken en de vernieuwde website werkt vtwonen intensief samen met een groot aantal licentiepartners om de vtwonen huiscollectie verder uit te breiden. Met de vtwonen lifestylewinkel wordt het merk nóg verder uitgebouwd.

De vtwonen pop-up shop is geopend van 27 april tot en met zondag 8 mei 2011. Locatie: Haarlemmerdijk 41, Amsterdam. Dagelijks geopend van 10.00-18.00 uur, donderdag tot 21.00 uur en zondag van 11.00-17.00 uur. Let op: op Koninginnedag is de winkel gesloten, maar is er een speciale Koninginnedagkraam.

De vtwonen pop-up shop wordt tegelijk geopend met de succesvolle lancering van de tweede vtwonen Magalogue die gratis bij het meinummer van vtwonen zit. Die Magaloque is een magazine en catalogus in één met de vtwonen huiscollectie en stylingideeën. Rond al deze activiteiten is er ook een tv-campagne en een landelijke abricampagne - plús een Spectacular abri op het Leidseplein en bij de Bijenkorf in Amsterdam - waarmee het merk vtwonen groot onder de aandacht wordt gebracht.

vtwonen heeft naast het tijdschrift, de boeken en de vernieuwde website een groot aantal licentiepartners. Daarmee wordt intensief samengewerkt voor de vtwonen huiscollectie. Met de vtwonen lifestylewinkel wordt het merk nog verder uitgebouwd.

https://www.youtube.com/watch?v=O3iHMQ1IhxQ&3

www.sanomamedia.nl

Weergaven: 45

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden