Nederlands MediaNetwerk

Op 2 juli speelt de 22-jarige student Richard de Bree voor de absolute hoofdprijs in de laatste seizoensaflevering van Lotto Weekend Miljonairs: een miljoen euro. In de Nederlandse historie van het populaire programma lukte het slechts twee kandidaten om tot de miljoenenvraag te komen. Richard de Bree uit Heemskerk wist in de aflevering van afgelopen zaterdag al 100.000 euro binnen te slepen. Op 2 juli is om 22.10 uur bij SBS 6 te zien hoe deze jonge kandidaat het er vanaf brengt in een zenuwslopende aflevering van Lotto Weekend Miljonairs

Laatstejaars student Bedrijfskunde Richard de Bree staat op het punt zijn grote dromen waar te maken: een Ford Mustang uit de jaren ’60 aanschaffen en een wereldreis maken met zijn vriendin. De Heemskerker wist afgelopen zaterdag 9 vragen goed te beantwoorden in Lotto Weekend Miljonairs en kwam daarmee op het bedrag van 100.000 euro te staan. Hij gaat aankomende zaterdag op voor de miljoenenvraag. Zijn verhaal lijkt een Slumdog Millionaire sprookje te worden.

Slechts enkele maanden geleden stond de student in een kiosk en kreeg door een poster met Jeroen van der Boom het idee om voor het eerst van zijn leven een lot van de Lotto te kopen. Dit leidde tot een uitnodiging voor het bijwonen van de opnames van het programma en bracht Richard vervolgens op de felbegeerde stoel tegenover presentator Jeroen van der Boom. Met nog twee hulplijnen voor de komende uitzending en zijn eigen kennis als belangrijkste hulpmiddel, gaat Richard nu als derde Nederlander in de geschiedenis van het programma een poging doen om de miljoenenvraag goed te beantwoorden. 

De aflevering van 2 juli is voorlopig de laatste aflevering van Lotto Weekend Miljonairs. Het programma keert dit najaar terug. In maart maakte het programma na drie jaar een comeback op de Nederlandse televisie. De afgelopen weken scoorde het programma gemiddeld 776.000 kijkers en op het hoogtepunt hield het 1,1 miljoen kijkers aan de buis gekluisterd. Jeroen van der Boom zal ook in het najaar als presentator van het programma te zien zijn.

www.sbs.nl

Weergaven: 85

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Fear of Going Out

Eindelijk is het zover! We kunnen op het terras, in een restaurant en wie weet zelfs naar de sportschool. Zijn we blij? Nou, niet echt als we een Amerikaans onderzoek van technetwerk Blind moeten geloven

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden