Nederlands MediaNetwerk

Studentes TU Delft showen ambitie in 'Women in Technology' kalender 2011

Vrouwen zijn schaars in de techniekbranche. Daarom brengen ook dit jaar studentes werktuigbouwkunde van de TU Delft samen met Dosign Engineering precies in beeld hoe zij hun toekomst zien als vrouw in de techniek. In de ‘Women in Technology’ kalender 2011, staan twaalf studentes model in de werkomgeving die ze ambiëren, met als thema ‘Mijn toekomst’. “Niet bepaald een ‘garagekalender, nee.”, zo vertelt Ramón Feuth, commercieel directeur van Dosign Engineering en initiatiefnemer van de kalender, “De kalender laat zien dat vrouwen gedreven zijn in hun vak en hier veelal belangrijke functies vervullen.”.

Technische vrouwen hebben de toekomst

De twaalf studentes lieten zich professioneel fotograferen op zelf gekozen locaties. Ze zijn allen lid van studievereniging Gezelschap Leeghwater. Terwijl de één op een scheepsdek poseerde, liet de ander zich bij een engineeringbureau op de gevoelige plaat vastleggen. Weer een ander werd gefotografeerd bij een bedrijf uit de automobielbranche. Het resultaat is twaalf bijzondere ‘maanden’ van vrouwen met ambitie én toekomst. En dat is precies wat Dosign met deze kalender wil laten zien. Ramón Feuth: “Al meer dan 25 jaar staat de Dosigner bekend als een ambitieuze professional met liefde voor techniek die zelf de weg naar de top bepaalt. Man én vrouw. Iets wat bijdraagt aan het succes van Dosign, maar zeker ook een positieve invloed heeft op de gehele techniekbranche.”

De kalender is een logisch gevolg op het succes van vorig jaar, toen de eerste ‘Women in Technology’ kalender werd uitgebracht. In het kader van de ‘Dosign your Future’ campagne zijn de modellen dit jaar letterlijk in een futuristisch daglicht gezet. De professionele begeleiding, styling, visagie, kleding en fotografie zorgen voor een bijzonder beeld. De campagne staat voor het inhoud geven aan je ontwikkeling en carrière en tevens voor de bijdrage die de techniek en daarmee de technici, leveren aan de wereld van morgen.

Een digtale versie van de ‘Women in Technology’ kalender 2011 vindt u op: www2.dosign.nl/kalender10

Weergaven: 834

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings-en doorzettingvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Jeroen Verkroost: Redt de Autoriteit het nieuws? CSI AdTech? Post-corona trendrapport lezen? Hoe paait Google oudjes?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden