Nederlands MediaNetwerk

Het internationale schoenenmerk Tamaris heeft mediabureau Stroom aangesteld voor de planning en inkoop van hun TV campagnes in de Benelux. In deze campagne staat de schoen centraal. De TV campagne is afgeleid van de advertenties die Tamaris al enkele jaren plaatst in de damesbladen. In elk reclameblok worden telkens drie korte TV spots uitgezonden. In totaal worden zo 12 verschillende modellen onder de aandacht gebracht. De TV campagne loopt op de Nederlandse, Vlaamse en Waalse zenders. Tamaris is onderdeel van de Duitse Wortmann Gruppe. Stroom werkt dan ook nauw samen met het Duitse mediabureau Crossmedia. Naast de planning en inkoop voor de Benelux, verzorgt Stroom ook de gehele brandtracking.

Weergaven: 138

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden