Nederlands MediaNetwerk



Woensdag 2 juni, Odeon, Amsterdam

Het Vierde Nederlands MediaNetwerk Event

Een uitgelezen gelegenheid om je te laten bijpraten over de laatste ontwikkelingen in het media- en communicatievak en andere netwerkleden te ontmoeten.


Deelname aan dit netwerk event is kosteloos en voorbehouden aan leden van het Nederlands MediaNetwerk.

Je kunt je inschrijven voor dit event door een e-mail te sturen naar Bas Vlugt:
bas@basvlugt.nl


Ontvangst en netwerkborrel: 17:00 uur

Aanvang programma: 18:00 uur

Netwerkborrel: 19-21:00 uur

PROGRAMMA

- Presentatie:
Peter Wybenga, managing director Global Placemarketing Society




- Opening: Bas Vlugt, oprichter Nederlands MediaNetwerk


- Arian Buurman directeur van de
STER over de laatste ontwikkelingen in televisie advertising - online, mobiel, HD - en een vooruitblik op advertising rondom de WK Voetbal in Zuid-Afrika

- Ingmar de Lange, oprichter
Mountview over
Brand-utility

- Marc Stubbé van
PitchBlink presenteert een inspirerende
Mediacase . Deze keer gaat hij in gesprek met
Arne van den Berg van
Radio 538 over
Evers staat op in Vancouver.

- Jacqueline Smit, consumer & online marketing officer bij
Microsoft, over
De toekomst van onze huiskamer

- Thera Vinkesteijn, business development manager bij
TNT Post over
Try Now

- Eugène Roorda zal optreden als
Woedende Columnist Het
Vierde Nederlands MediaNetwerk Event wordt gesponsord door
TNT Post,
Narrow Minds
, De Zaak, PitchBlink en Odeon en mede mogelijk gemaakt door 20Nine






Bekijk de deelnemerslijst

Weergaven: 506

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Peter Wybenga op 2 Juni 2010 op 10.02
Hallo Jurryt, vandaag is het NMN event, dus we kunnen hierover wel even corresponderen na vandaag. Ben je er bij vanavond? Groeten, Peter Wybenga
Reactie van Jurryt van de Vooren op 31 Mei 2010 op 11.11
Als beheerder van de LinkedIn-groep Olympisch Plan 2028 willen we binnenkort ook bij elkaar komen na veel digitaal contact. Inmiddels hebben we ruim 2028 leden en dat loont dus de moeite. Omdat dit voor ons de eerste keer is, ben ik benieuwd naar ervaringen, zoals bij dit netwerk. Hoe organiseer je voor een eerste keer zo'n bijeenkomst?

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Jeroen Verkroost: Redt de Autoriteit het nieuws? CSI AdTech? Post-corona trendrapport lezen? Hoe paait Google oudjes?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Laat die FOMO maar komen

Bij De Speld gaan de deuren ook langzaam weer open. We beginnen klein en hanteren strikte regels. Hoewel ik gewend ben geraakt aan thuiswerken, kijk ik ernaar uit om straks weer samen te werken met driedimensionale collega’s

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden