Nederlands MediaNetwerk



Woensdag 2 juni, Odeon, Amsterdam

Het Vierde Nederlands MediaNetwerk Event

Een uitgelezen gelegenheid om je te laten bijpraten over de laatste ontwikkelingen in het media- en communicatievak en andere netwerkleden te ontmoeten.


Deelname aan dit netwerk event is kosteloos en voorbehouden aan leden van het Nederlands MediaNetwerk.

Je kunt je inschrijven voor dit event door een e-mail te sturen naar Bas Vlugt:
bas@basvlugt.nl


Ontvangst en netwerkborrel: 17:00 uur

Aanvang programma: 18:00 uur

Netwerkborrel: 19-21:00 uur

PROGRAMMA

- Presentatie:
Peter Wybenga, managing director Global Placemarketing Society




- Opening: Bas Vlugt, oprichter Nederlands MediaNetwerk


- Arian Buurman directeur van de
STER over de laatste ontwikkelingen in televisie advertising - online, mobiel, HD - en een vooruitblik op advertising rondom de WK Voetbal in Zuid-Afrika

- Ingmar de Lange, oprichter
Mountview over
Brand-utility

- Marc Stubbé van
PitchBlink presenteert een inspirerende
Mediacase . Deze keer gaat hij in gesprek met
Arne van den Berg van
Radio 538 over
Evers staat op in Vancouver.

- Jacqueline Smit, consumer & online marketing officer bij
Microsoft, over
De toekomst van onze huiskamer

- Thera Vinkesteijn, business development manager bij
TNT Post over
Try Now

- Eugène Roorda zal optreden als
Woedende Columnist Het
Vierde Nederlands MediaNetwerk Event wordt gesponsord door
TNT Post,
Narrow Minds
, De Zaak, PitchBlink en Odeon en mede mogelijk gemaakt door 20Nine






Bekijk de deelnemerslijst

Weergaven: 506

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Peter Wybenga op 2 Juni 2010 op 10.02
Hallo Jurryt, vandaag is het NMN event, dus we kunnen hierover wel even corresponderen na vandaag. Ben je er bij vanavond? Groeten, Peter Wybenga
Reactie van Jurryt van de Vooren op 31 Mei 2010 op 11.11
Als beheerder van de LinkedIn-groep Olympisch Plan 2028 willen we binnenkort ook bij elkaar komen na veel digitaal contact. Inmiddels hebben we ruim 2028 leden en dat loont dus de moeite. Omdat dit voor ons de eerste keer is, ben ik benieuwd naar ervaringen, zoals bij dit netwerk. Hoe organiseer je voor een eerste keer zo'n bijeenkomst?

Interviews

[Interview] Floris Venneman over de overname van tv-zender ONS

ONS is overgenomen door het creatieve bureau Bureauvijftig. We spreken met mede-eigenaar en partner Floris Venneman over de overname en plannen met de aangekochte televisiezender

[Interview] Colin Butfield (WWF) over David Attenborough: A Life On Our Planet

Op 16 april 2020 gaat David Attenborough: A Life On Our Planet in première met een livestream vanuit de Royal Albert Hall in Londen. Deze première is live te volgen over de hele wereld. De film maakte Sir David Attenborough in samenwerking met Silverback Films en het Wereld Natuur Fonds. We spreken met Colin Butfield, Executive Producer van het WWF

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: Microphone Media

Microphone Media was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het podcastbedrijf? We spreken Frank Kromer

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden