Nederlands MediaNetwerk

WoodWing announces support for Apple’s new iPad.

Zaandam, The Netherlands (January 28, 2010) – WoodWing Software, supplier of cross-media publishing solutions, today announced the development of tools that allow publishers to take full advantage of Apple’s new iPad.

“Apple’s iPad is most certainly going to boost the success of media consumption through handheld devices,” said Hans Janssen, CEO of WoodWing Software. “This offers a host of possibilities for publishers to create new sources of income. It’s our task as a software supplier to provide them with the right tools for that job.”

WoodWing developments have been taking place in two main areas: First, to facilitate the workflow to create interactive digital publications using the Enterprise publishing system; second, a native iPad App to enable the consumer to enjoy the interactive content.

“WoodWing’s Content Station – which already allows content creators to plan, create, and publish any type of content – has been extended to accommodate the extra functionality required to plan and produce digital publications,” said Erik Schut, President of WoodWing Software. “Together with our experience gained during the creation of the iPhone newsreader App, we created an iPad Reader App capable of displaying attractive-looking content containing a mixture of text, audio and video, along with an intuitive and easy navigation.”

WoodWing has been working closely together with key customers on these developments. The iPad tools will be unveiled on March 3 during the first stop of WoodWing’s World Tour at the Time-Life Building in New York City.

About WoodWing
WoodWing (www.woodwing.com) creates the most progressive solutions available on the market for the production of print and online publications. Rapid growth worldwide and success across the full spectrum of small to large publishers demonstrate that WoodWing makes the best tools for the best price. WoodWing Software is located in Zaandam, The Netherlands, and has regional sales companies for Europe, the USA, Asia-Pacific, and Latin America. Customers are served through select partners.

For more information, please visit:
WoodWing World Tour: worldtour.woodwing.com
iPhone Newsreader: www.woodwing.com/en/iphone-news-reader

Weergaven: 46

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: DWDD en cultuur, online event, hoe dan? Verandert corona onze muzieksmaak? Wat is jouw whisky?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden