Nederlands MediaNetwerk

Workshop stakeholdermanagement 19 september

bc6d0273df5e86a316523ba38eac770b

Heb jij grip op jouw opdrachtomgeving?

Donderdag 19 september organiseren wij een uniek evenement! Een workshop en netwerkborrel in één! schrijf je nu in en zorg dat jij één van de 12 deelnemers bent. Doe je dit voor 12 september dan is het voor jou gratis.

Workshop stakeholdermanagement

Als zzp-er kom je bij iedere opdracht terecht in een nieuwe omgeving. Elke omgeving is anders. Het is jouw taak om tijdens een opdracht de omgeving onder controle te hebben. Als je de controle verliest, verlies je ook de wedstrijd. Zo is dat ook in de golfsport. Hoe ga je steeds om met de veranderende omgeving. Hoe zorg je dat jij de grip behoudt?

Vooraf en tijdens het opdracht, moet je de omgeving controleren, informeren en betrekken. De stakeholders (omgeving) bepalen of jij succesvol bent. Als je de omgeving tijdens de opdracht niet voldoende informeert, kan het effect zijn dat de omgeving zich niet gezien voelt. De omgeving zal ontevreden zijn. Een ontevreden omgeving omzetten in een positieve is bijna onbegonnen werk.

  • Heb jij het gevoel geen grip te hebben op de omgeving van je opdracht?
  • Heb jij moeite om je omgeving te managen over de voortgang van je opdracht?
  • Weet je maar steeds geen overzicht te krijgen met wie je allemaal in je project hebt te maken?
  • Hoe zorg je nou voor een gedragen besluit?
  • Vind je het lastig om te bepalen welke informatie de omgeving nodig heeft?
  • Weet je niet waar je moet beginnen om de omgeving in controle te krijgen?

Herken jij dit? Ja!

Schrijf je nu gratis in voor 12 september 2013 (na 12 september betaal je 60 euro!)

Positieve informatie over jou door de omgeving zorgt voor meer opdrachten en de kans op een succes met meer dan 80% blijkt uit ervaring.

Als jij de omgeving op je hand hebt, kan je een keer een fout maken, je krijgt meer informatie, je kan makkelijker geld krijgen. De omgeving zal ook over jouw opdracht vertellen tegen anderen, als dit positief is, heeft dit veel positieve effecten voor jou, jouw organisatie en de organisatie waar je zit.

Netwerken

Na de workshop kan je onder het genot van een borrel verder praten en netwerken.

Schrijf je nu in gratis!

Weergaven: 59

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de nieuwe coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden