Nederlands MediaNetwerk

Inge Vos
  • Vrouw
  • Eindhoven
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
 

De pagina van Inge Vos

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Suurland Outdoor
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Mar/Com & Online Business Developer
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
SOOOH levert en exploiteert hoogwaardige digitale informatiesystemen aan gemeenten en bedrijven.

Innovatieve, informatieve producten bedenken en exploiteren zit bij de medewerkers van SOOOH in het bloed. Nieuwe producten ontwikkelen vinden wij leuk.. en wij zijn hier ook nog eens heel erg goed in.

SOOOH levert al meer dan 30 jaar informatieve producten voor de openbare ruimte aan ruim 220 gemeenten. Hiermee kunnen gemeenten effectief communiceren met bezoekers, inwoners, bedrijven en organisaties.

Onze digitale systemen zijn uitgerust met een hoogwaardige LCD- of LED displays met een pixelpitch 4 of 6. Inmiddels heeft SOOOH meer dan 350 digitale systemen geleverd in meer dan 80 gemeenten.

De aansturing gebeurt via "SMARTLOOP", een zeer slimme CMS oplossing. Alle gebruikers van Smartloop kunnen, vanaf iedere willekeurige plaats, op eenvoudige wijze hun content maken, plaatsen, plannen en uploaden.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.suurlandoutdoor.nl
Twitter
http://https://www.twitter.com/SuurlandOutdoor
LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/inge-vos-b8b39b59

De foto's van Inge Vos

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Inge Vos

Ondernemers regelen online buitenreclame voortaan eenvoudig zelf via Suurlandonline.nl

Inge Vos (SOOOH): 'Dit wordt een gamechanger'

EINDHOVEN – Ondernemers konden al zelf reclamecampagnes runnen op Facebook en bij Google. SOOOH biedt ondernemers nu vergelijkbare vrijheid bij digitale buitenreclame. Het mkb kan voortaan rechtstreeks outdoor advertenties vormgeven, uploaden, plannen, publiceren en betalen. Dat is een…

Doorgaan

Geplaatst op 26 April 2018 om 10.53

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Dom en dommer

In de steeds zichtbaardere strijd tegen nepnieuws en taps toelopende informatiefuiken is een initiatief van D66, de partij van ja zeggen maar nee doen, en twijfelpartij CDA gelanceerd

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Help content for hot leads and short sales

Help content claims your leadership par excellence. If you show-and-tell your pride and passion for what you do, and know how to do this in an informative and functional way, you proof that know what you are doing. And that’s (part of) being a leader

[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt tijdens de coronacrisis

Alle beetjes helpen in deze sombere tijden: daarom heb ik het Ipsos Global Happiness 2020 onderzoek gelezen, waarin voor het eerst Nederland ook wordt gemeten, samen met 26 andere landen

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden