Nederlands MediaNetwerk

Marco van Keijzerswaard
  • Man
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Marco van Keijzerswaard

  • Maarten Prins
  • Sander Heikens
  • Eelko Rol
  • jelle Kolleman
  • Maarten van den Berg
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Danaë Huijser
  • Bas Vlugt

Groepen van Marco van Keijzerswaard

 

De pagina van Marco van Keijzerswaard

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Parel&Moer
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Art Director / Conceptontwikkelaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Creatieve Reclameconcepten
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.parelenmoer.nl

Te Huur

Parel & Moer is een klein Internetmarketingbureau. Wij beschikken over een mooie grote kantoorruimte van 120 vierkante meter op één verdieping, in een fijn pand op een centrale locatie in Haarlem.

Per 1 juni 2009 verhuren wij een besloten kantoorruimte op onze verdieping. De ruimte is zeer geschikt voor een klein bureau, of enkele freelancers.
De ruimte is ongeveer 4 x 4 meter groot, en zeer licht door de vele raampartijen. 



Deze ruimte wordt ongemeubileerd, maar wel gestoffeerd aangeboden. Desgewenst mag er opnieuw geverfd worden indien de huidige kleur niet naar wens is. De vloerbedekking is recentelijk nieuw gelegd.
De ruimte geeft toegang tot een dakterras, en  grenst tevens aan een archiefruimte van 2 x 3 meter, welke beschikbaar is voor gemeenschappelijk gebruik. 
Uiteraard mag er ook gebruik gemaakt worden van onze gezellige keuken en faciliteiten (magnetron, koelkast, koffie apparaat en waterkoker) alsmede het toilet.



De huur bedraagt EUR 550,- per maand, excl. BTW. Ook vragen wij een borg van twee maanden huur. Het huurcontract wordt voor minimaal één jaar aangegaan, en wordt stilzwijgend verlengd, mits twee maanden van te voren opgezegd door één van de partijen.



Bekijk de foto’s om een indruk te krijgen van alle ruimtes en ons bureau, en neem geheel vrijblijvend contact op voor een bezichtiging!

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: DWDD en cultuur, online event, hoe dan? Verandert corona onze muzieksmaak? Wat is jouw whisky?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden